Additionally, paste this code immediately after the opening tag: last minute fietsmaatje gez. voor Frankrijk in aug. 2011 - Forum Wereldfietser

last minute fietsmaatje gez. voor Frankrijk in aug. 2011

Beste fietsmaatje

Aardig mens zoekt ander aardig sociaal mens om mee te gaan fietsen in de maand augustus 2011,( help wel erg korte termijn)door Frankrijk.
Wie niet waagt.......
Ik zou samen met een vriendin gaan, die helaas door onvoorziene omstandigheden het moest af laten weten. Maar ik wil nog steeds heel graag fietsen, maar niet alleen, vind ik niet zo veilig en minder aantrekkelijk.
Het plan was een vlak stuk uit te kiezen bv Normandie en Bretagne. Met tentjes of B&B, of ander slaapalternatief.
Conditie en gewoon OK zijn is wel een must en er gewoon zin in hebben. Bij mij zit er geen enkele bijbedoeling achter bij het maatje. Daarom zou een sportieve vrouw, omdat ik zelf een vrouw ben, het makkelijkste zijn, die ook van fietsen en avontuur houdt. Ik ben beslist geen fanatiekeling, de dagafstanden gaan we dan ook op elkaar afstemmen, ik ben wel sportief en geen teutebel.
Ik ben 52 jaar oud en heb er heel veel zin in, wie gaat er met mij mee?
Wanneer je dit aanspreekt hoop ik gauw wat van je te horen,
groetjes Marretje
( ik woon in A'dam)
Beste Marretje,
Voel je er iets voor om eventueel met mij richting Santiago de Compostela te fietsen? Of een deel er van? Ook bij mij viel door omstandigheden de vriendin weg... en vind het toch veiliger en vooral aangenamer om met twee te gaan. Ik plan te vertrekken vanuit de regio Gent op maandag 8 augustus.
Dagafstanden tussen 60 en 70 km, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en hetgeen er te zien is onderweg. Geen kamperen voor mij, wel chambre d'hôtes of kleine hotelletjes.
De route die ik zou volgen is diegene die beschreven is in de gidsjes van Clemens Sweerman.
Ik (57j) ben niet overdreven sportief, geniet graag van wat er te zien en te beleven valt onderweg, en heb al regelmatig meerdaagse fietsvacanties gedaan.
Zou je je hier in kunnen vinden?
Hartelijke groet,
Ladycyclist
hallo
ik ben, net als jullie, op zoek naar vrouwelijk gezelschap om naar .... te fietsen. Plan was om naar Santiago te fietsen maar door omstandigheden kan mijn fietsmaatje niet mee. Zijn jullie al vertrokken??? Zoniet zou ik het graag horen van jullie. IK fiets ook plusminus 60-70 km per dag naargelang de wind en hetgeen je tegenkomt. Heb een lichtgewicht 2-persoons tentje voor als de zon schijnt en de B&B volzitten. Hoop op reactie. Ik kan nu op de fiets springen, hij staat gepakt. Ben een Antwerpse en 59.
Groetjes
Ritaver
Beste Ritaver,

Heb jammer genoeg te laat je bericht gezien, ik ben vertrokken op 8 aug.
Ben ondertussen terug, en heb de route gevolgd tot op de hoogte van Bordeaux, en van daaruit met de trein teruggekeerd. Heb een heerlijke drie weken achter de rug, veel gezien en beleefd. Laat je niet ontmoedigen als je geen gezelschap vindt, maar ga er voor. Je zal veel sympathie ervaren onderweg.
Volgende jaar hoop ik het tweede deel te doen. Indien je tegen dan nog belangstelling hebt om mee te gaan, geef dan volgend voorjaar een seintje.
Hartelijke groet,

Ladycyclist