Ik heb onlangs een tweedehands Koga Globbetravel gekocht en daarop zit een fietscomputer. Helaas heb ik er geen handleiding bij gekregen en kan ik op internet ook niets vinden van de PRO digi W-12 fietscomputer. Het is mij gelukt om de tijd in te stellen en verder is het ding echt een raadsel voor mij. De fiets heb ik gekocht van iemand waarvan haar vader is overleden (de toenmalige eigenaar van de fiets), en zij weet niets van de fiets en heeft geen gebruikshandleiding kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen aan een manual of kan iemand mij globaal vertellen hoe die werkt zodat ik verder kan stoeien met de fietscomputer.
Natuurlijk betaal ik de kosten en de moeite als iemand mij een copy wil opsturen of het digitaal aan mij wil verzenden. Het is het model met 1 knop.
Kan iemand mij helpen aan een manual of kan iemand mij globaal vertellen hoe die werkt zodat ik verder kan stoeien met de fietscomputer.
Natuurlijk betaal ik de kosten en de moeite als iemand mij een copy wil opsturen of het digitaal aan mij wil verzenden. Het is het model met 1 knop.