Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Peter Gostelow beroofd - Forum Wereldfietser

Peter Gostelow beroofd

Beroving impliceert voor mij toch snel het gebruik van geweld. Gelukkig was dat niet het geval en betreft het een 'klassieke' hotelkamer diefstal. Desalnietemin vreselijk, uiteraard.

Klassiek, omdat mij hetzelfde is overkomen in Malawi. Ik had de Money belt (inhoudende het geld voor zo'n drie weken levensbehoeften) op bed laten liggen in de hotelkamer, wat natuurlijk niet echt slim is! Bij vertrek was deur netjes op slot gedaan, welke na drie kwartier bij terugkomst nog steeds op slot was, maar de moneybelt was verdwenen.

Het valt misschien ook wel te verwachten; met reservesleutels wordt het de hotelmeisjes (of ander personeel) toch wel erg makkelijk gemaakt om in een paar seconden het gemiddeld Malawisch Jaarsalaris binnen te halen..

Wat dan wel erg jammer is is dat iedereen je in het hotel zonder blikken of blozen zegt dat ze er niets aan kunnen doen, en verder tot de orde van de dag gaan. Ik heb ook maar geen aangifte meer gedaan, al was dat misschien wel slimmer geweest.
cyclingrecycled schreef:Beroving impliceert voor mij toch snel het gebruik van geweld. Gelukkig was dat niet het geval en betreft het een 'klassieke' hotelkamer diefstal. Desalnietemin vreselijk, uiteraard.
Deze keer was er geen geweld maar vorige keer wel. Ik vind het toch moedig dat hij blijft door fietsen na twee grote klappen....
Die had ik gemist... sick! Ik weet niet of die eerste klap mentaal te boven zou zijn gekomen...
Je kunt hem financieel (een beetje) steunen. Ik volg hem al een tijd en zijn reisverslagen zijn juweeltjes om te lezen met prachtige foto's erbij. Hij is een beetje mijn held, dus ik heb hem wat toegestopt :wink: