Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid Engeland Portsmouth Ramsgate - Forum Wereldfietser

Zuid Engeland Portsmouth Ramsgate

Over vier weken stappen wij, mijn vrouw en ik, in Dordrecht op de fiets om naar Santiago de Compostella te fietsen. Na het beëindigen van de pelgrimstocht fietsen we naar Bilbao. Dan met de pont naar Portsmouth. We willen langs de kust naar Ramsgate fietsen. Wie heeft er ervaring met deze route, in Engeland, en heeft tips en tricks. Zijn er campings e.d.

Hartelijk dank,

Joop
Ha Joop, wij plannen de reis voor volgend voorjaar. Vooralsnog niet met de ferry van Bilbao, maar vanaf Santander. En dan fietsen van portsmouth naar dover. (wij doen dover-calais en dan over de NSCR terug naar nederland) Het stukje UK gaat over de "Kings walk national cycle route #2 van portsmouth tot dover, daarna de #1 naar ramsgate. De routes in engeland zijn normaalgesproken goed bewegwijzerd. Ik rij zelf meestal op gps. De open MTB kaarten van de UK bevatten alle fietsroutes. Er zijn ruim voldoende campings, maar niet alle campings accepteren fietsers met een tentje. Van te voren ff uitzoeken, of gewoon naar de volgende camping rijden, anders een b&b.
groetjes ben
Hallo Ben,

dank voor je reactie. heb je een speciale reden om voor Santander te kiezen?

Joop