Eerste onderdeel fietssnelweg tussen Zwolle en Hattem in gebruik, zie http://www.destentor.nl/regio/zwolle/89 ... ebruik.ece .
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Volgens mij niet zie http://www.zwolle.nl/vrije-tijd/toerism ... e-veer.htm . Veerpont Het Kleine Veer ligt hemelsbreed 1700 m stroomopwaarts en dichter bij het centrum van Hattem. Volgens mij heeft het weinig nut het fietspontje te handhaven of het moet om nostalgische redenen zijn.bert sitters schreef:Is het fietspontje nu uit de vaart?
Het pontje tussen Oldeneel en Hattem blijft gewoon bestaan. De plannen om de aanlegplaats aan de Zwolse kant te verplaatsen zijn ook van de baan.bert sitters schreef:Is het fietspontje nu uit de vaart?
Ligger schreef:Het pontje tussen Oldeneel en Hattem blijft gewoon bestaan. De plannen om de aanlegplaats aan de Zwolse kant te verplaatsen zijn ook van de baan.bert sitters schreef:Is het fietspontje nu uit de vaart?
Verder is de Fietssnelweg nog lang niet klaar. Alleen de brug is klaar. Er lopen wel fietspaden naar toe maar dat zijn nog lang geen fietssnelwegen. Daar zijn ze nog druk mee bezig. Het wordt wel erg makkelijk om vanaf achterkant van het station Zwollesnel de Veluwe op te gaan.
Bij Hattem kun je trouwens niet naar beneden bij de Geldersedijk. De route loopt langs de Gapersweg.
Detail is dat bij het aanleggen van de fietspaden rekening gehouden moest worden met een rijksmonument die een beetje in de weg lag
http://www.wgs.nl/genieten_van_water/wa ... ijk_zwolle
Kan wel zijn, nog in september 2010 heb ik van Zwolle naar Hattem (en daarna verder naar Apeldoorn) gefietst. Ik heb het fietspad over de oude witte verkeersbrug genomen. De Geldersedijk langs de IJssel was ten zuiden van de rotonde bij de Bijleveldsingel wegens wegwerkzaamheden helemaal opgebroken, zodat ik voorzichtig en al stuiterend over het puin richting Dijkpoort in Hattem fietste. Ik vond op Google Maps het weggetje (Hertog Willem Pad) naar de z.g. Kleine Veer, vlakbij waar het Apeldoornse Kanaal in de IJssel uitmondt.bert sitters schreef:Je gaat ten oosten van de kerk het oude centrum uit. Daar kom je bij fietsknooppunt 59. Ga richting fietsknooppunt 18 en je komt bij het pontje. Je kunt óók de LF-9 volgen, want die gaat ook over het pontje.
Vandaar gaat het pontje!Martin E. van Doornik schreef:Kan wel zijn, nog in september 2010 heb ik van Zwolle naar Hattem (en daarna verder naar Apeldoorn) gefietst. Ik heb het fietspad over de oude witte verkeersbrug genomen. De Geldersedijk langs de IJssel was ten zuiden van de rotonde bij de Bijleveldsingel wegens wegwerkzaamheden helemaal opgebroken, zodat ik voorzichtig en al stuiterend over het puin richting Dijkpoort in Hattem fietste. Ik vond op Google Maps het weggetje (Hertog Willem Pad) naar de z.g. Kleine Veer, vlakbij waar het Apeldoornse Kanaal in de IJssel uitmondt.bert sitters schreef:Je gaat ten oosten van de kerk het oude centrum uit. Daar kom je bij fietsknooppunt 59. Ga richting fietsknooppunt 18 en je komt bij het pontje. Je kunt óók de LF-9 volgen, want die gaat ook over het pontje.
vaste tussenstop tussen Harskamperdennen en thuis, in het seizoen staat er ook een theecaravanbert sitters schreef:Je gaat ten oosten van de kerk het oude centrum uit. Daar kom je bij fietsknooppunt 59. Ga richting fietsknooppunt 18 en je komt bij het pontje. Je kunt óók de LF-9 volgen, want die gaat ook over het pontje.