Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jan Janssen - Forum Wereldfietser

Jan Janssen

Heeft iemand ervaring met de Jan Janssen millenium als vakantiefiets?
Het lijkt me een degelijke fiets voor een redelijke prijs.

groet Erik

De dozen van jan jansen zijn in ieder geval supersterk! Mocht je je fiets vervoeren met het vliegtuig. :P

Ik ben al 8 jaar erg blij met mijn JJ millenium en wil hem nog niet inruilen voor een andere fiets.

Ik heb er net eentje en heb er als voorbereiding op mijn fietsvakantie al heel wat km op gefiets. Gewoon heerlijk! . Redelijk kort frame dat goed bij mij past met relatief lange benen en korte rug. Daardoor voelt het ook "snel"aan en heb je de neiging om lekker door te trappen. Het is overigens een zeer stijf en licht frame. Moet je van houden, ik wel in ieder geval! Afwerking van het frame va model 2005 is geweldig (gladde afgeronde lassen etc.) verdere afwerking was wat minder maar ik kocht hem in een drukke tijd voor JJ. Ik heb een gewone voorvork gekozen omdat mij het geveer nix lijkt met bagage op de fiets. Verde lx groep (Let op, met kort derailleur, kleiner blad achter) geen verende zadelpen en de sterkste wielen. Mooi dat je het op je eigen wensen kunt afstemmen. I vgl met de veel duurdere koga traveller vind ik de JJ een stuk stijver qua frame.