Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Bike lanes - Forum Wereldfietser

Video | Bike lanes

Leuk filmpje en jammer dat het zo is...

Maar dit is ook een deel van de waarheid... Niet alle fietsers gedragen zich zo netjes in NY..

http://vimeo.com/24572222
Die pijnlijk uitziende ongelukjes zijn ongetwijfeld in scène gezet. Net als in de stomme films à la Charlie Chaplin.... Een normale fietser kan wel goed uitkijken, hoor! Ik heb gemakkelijk zonder probleem door veel Amerikaanse en Canadese steden gefietst. Boston, Chicago, St. Louis, Washington DC, Toronto, Edmonton, e.a. bijvoorbeeld.
Nog erger vind ik de fietspaden in de Duitse steden, waarop vaak auto's geparkeerd worden. Scheisse!
Martin E. van Doornik schreef:Die pijnlijk uitziende ongelukjes zijn ongetwijfeld in scène gezet.
Je meent ut?!
Hi Blanche,
dit lijkt me een klassiek gevalletje van thread-jacking! :D

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 23&t=14944
pfff nou die had ik niet gezien hoor :D
Had je deze ook al geplaatst? Hoe zou de amerikaanse politie op zoiets reageren?

Bron
Hoe zou de amerikaanse politie op zoiets reageren?
Meestal doen ze niets... Er zijn wel een paar arrestaties geweest.. maar vaak laten ze een grote groep naakte mensen met rust...

Nu moet gezegd worden dat ze in de VS niet zo naakt gaan als in bijv. Londen of Amsterdam... Het is meer zwemkleding niveau..
:D Hmm, maar wel een helm op....
eric190173 schreef::D Hmm, maar wel een helm op....
Met een gebreide muts erover heen (04:08) :)
Ziet er trouwens wel heel gaaf uit! (niet die helmmuts maar het hele event)
Marianne schreef:
eric190173 schreef::D Hmm, maar wel een helm op....
Met een gebreide muts erover heen (04:08) :)
Ziet er trouwens wel heel gaaf uit! (niet die helmmuts maar het hele event)
Nou Marianne, je hebt net de Amsterdamtocht gemist die elk jaar gehouden wordt.
Ben je erbij volgende keer (met of zonder gebreide muts)? :wink:
Blanche schreef:Ben je erbij volgende keer (met of zonder gebreide muts)? :wink:
Wie weet!
Hmm, ik weet niet hoe de temperatuur was maar ik doe liever dan ergens anders een wollen mutsje overheen. Voordat 'ie kou vat... :wink:
Zal eens aan m'n schoonmoeder vragen of ze wat moois kan breien :lol:

Maarre alle gekheid op een stokje, het lijkt me verrekte oncomfortabel fietsen....