Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tour over de Heuvelrug voor Duchenne Heroes - 03-07-2011 - Forum Wereldfietser

Tour over de Heuvelrug voor Duchenne Heroes - 03-07-2011

Een prachtig rit over de Utrechtse Heuvelrug om kinderen met Duchenne te steunen - het zou geweldig zijn om ook veel Wereldfietsers daar te zien!

James

Tour over de Heuvelrug voor Duchenne Heroes

zondag 3 juli 2011, Tour over de Heuvelrug

Aan het begin van de zomervakantie kunnen de deelnemers heerlijk klimmen over de prachtige Zuid-Veluwe, met daarbij vele onbekende heuvels rondom Oosterbeek en Doorwerth. Het slot voert over de Utrechtse Heuvelrug met daarin o.a. de Grebbeberg, Koerheuvel. Amerongse berg en Maarnse berg.

Dit jaar staat de Tour in het teken van de Duchenne Heroes (http://www.duchenneheroes.nl). We zamelen geld in voor de deelname van ons DTC-lid Arie Dekker aan de gelijknamige, loodzware ATB-tocht in september.: in 7 dagen vanuit Luxemburg terug naar Nederland fietsen. Dat betekent 7 x 100 kilometers door zwaar en geaccidenteerd akkerland. Arie heeft in totaal € 2500 nodig om mee te mogen doen.

Na afloop is er gelegenheid om te douchen.

afstand starttijden NTFU-lid niet-NTFU
30 km 09.00 - 14.00 uur € 1+1 € 1+1
75 km 08.00 - 11.30 uur € 2+1 € 3+1
110 km 08.00 - 11.00 uur € 3+1 € 4+1
135 km. 08.00 - 10.00 uur € 4+1 € 5+1

Startplaats
Rugbyclub the Pink Panthers
sportpark de Woerd
Driebergen
Dat klinkt erg goed, heb er wel zin in.
Vraagje:
- Is er tussendoor verzorging (drinken/eten)?
- Is een georganiseerde tocht, dus route is bewegwijzerd?

Zijn er nog meer wf-ers/offroaders/mtb-ers die hier zin in hebben?
Afstand van 75 km lijkt mij erg gaaf.

Raymon
Er zijn meestal stempel-posten langs de route maar niet altijd eten/drinken. Het is altijd verstandig om je eigen voorraad mee te nemen (maar dat weet elke Wereldfietser).
De routes zijn volledig uitgepijld inderdaad.
DTC (driebergse Tour Club) organiseren veel van dit soort tochten en ze worden altijd goed uitgezet.
Zie: http://www.dtcnet.nl/cms/
Zijn er nog meer wf-ers/offroaders/mtb-ers die hier zin in hebben?
Afstand van 75 km lijkt mij erg gaaf.

De rit staat in mijn agenda, na zo`n lekkker WF.offroad weekend kan deze er wel bij.
Maar ik heb een feestje zaterdagavond ervoor enne ik denk dat ik laat start :oops: !!

Dus wacht niet op mij, wie weet zien we elkaar wel.

Groetjes Peter
Ik ben ook wel in voor een tochtje. Datum staat genoteerd.
Anneke
Ik wil ook graag mee, maar weet nog niet of ik het geregeld krijg.
Wél heb ik een pied-a-terre in de aanbieding (zonder geit, maar met vuurplaats) in het pitoreske Maarn, voor wie de reisafstand te groot is.
Laat maar weten als je interesse hebt!

Suzanne
Ja dat lijkt me een goede start van mijn nieuwe jaar :)
Count me in. 75km why not.

Rijden we als groepje? Is er een starttijd dat we willen afspreken?
Doen we een WF shirt aan?

@ suzanne, het is een aardig tripje vanuit het zuiden, kan ik bij jouw crashen met een slaapzak zaterdagavond?
Wat een goed idee! Wij fietsen ook mee...
Het lijkt ons leuk om met een groepje te fietsen. Is het een idee om af te spreken om 10.00 uur bij de inschrijving ?

Groeten Tim & Marly.
@ suzanne, het is een aardig tripje vanuit het zuiden, kan ik bij jouw crashen met een slaapzak zaterdagavond?
Jazeker, gezellig!

Groet, Suzanne
@Froggy:
Even een vraagje tussendoor:
Deze tocht is toch een "echte" mtb-tourtocht?
Dus zo weinig mogelijk asfalt en een paar leuke klimmetjes met single tracks?
Of is het een appeltaart/vlaaientocht?

Ben van plan mijn mtb mee te nemen, zou zonde zijn als we de hele dag asfalt moeten happen. Op de website kan ik dit niet echt terug vinden.

Groet,

Raymon
Hoi Rayom,

Het is een "harde"toertocht! Staat op de NTFU site.

Komt geen onverhard in voor, ga er vanuit dat iedereen op de racefiets de kilometers aflegd, zeker de langere afstanden.
Ging er ook vanuit dat het een ATBtocht was dus ik haak af.

groetjes Peter
Dat vroeg ik mij dus ook af. Geen mtb-tocht, maar een 'gewone' toertocht dus. Ik heb zondag eind van de dag een bbq, dus moet nog even zien...
Peter_m schreef:Hoi Rayom,

Het is een "harde"toertocht! Staat op de NTFU site.

Komt geen onverhard in voor, ga er vanuit dat iedereen op de racefiets de kilometers aflegd, zeker de langere afstanden.
Ging er ook vanuit dat het een ATBtocht was dus ik haak af.

groetjes Peter
Als er niks te MTB-en is blijf ik ook thuis.
Bedankt voor het opzoeken.

Raymon
PFff, asfalt heb ik al genoeg gezien deze week, wat een domper...
dan maar naar de EIfel in juli :) :)
De Utrechtse heuvelrug is vanaf het asfalt ook erg mooi hoor...
Wij beginnen zondag om 10.00 uur. Wie fietst er mee ?

Tot zondag, Tim & Marly.
Roald schreef:PFff, asfalt heb ik al genoeg gezien deze week, wat een domper...
dan maar naar de EIfel in juli :) :)
Hey Roald, is het nu helemaal gedaan met asfalt-fietsen, nee toch?
Nee, dat blijft toch wel mijn favo, maar deze week al een rondje rond het Groene Hart gedaan....