Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campingkaart Spanje - Forum Wereldfietser

Campingkaart Spanje

Hij is er weer: de handige overzichtkaart met alle campings van Spanje. Er zijn nog meer campings, maar die zijn niet aangesloten bij de Spaanse federatie van kampeerterreinen. Google even naar de betrokken campings zelf voor prijzen en openingstijden. Camping A sluit al per 1 september, terwijl camping B 10 km verder het gehele jaar open is.
De kaart kun je ophalen bij het Spaans Verkeersbureau, Laan van Meerdervoort 8a in Den Haag (vlakbij het Vredespaleis).
Ophalen???????
Ha die Leon,

Inderdaad, ophalen! Wat is daar mis mee? Leuk doel voor een fietstochtje. In tegenstelling tot de meeste andere verkeersbureaus heeft het Spaans Verkeersbureau altijd nog een publieksbalie.

Ik denk dat jij vanuit Maastricht met de Leers-expess sneller op het Spaans Verkeersbureau in Brussel bent.

Je kunt die kaart ook telefonisch bestellen: 070 - 346 59 00, of mailen: infolahaya@tourspain.es

Groetjes,

Bert
bert sitters schreef:Ha die Leon,
Inderdaad, ophalen! Wat is daar mis mee?
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 10.00 – 14.30 uur.
Zaterdag en zondag gesloten


Dit misschien?!
Lijkt me handig!

Ophalen, als in gratis?
Hetser schreef:Lijkt me handig!

Ophalen, als in gratis?

Ja is inderdaad gratis. Ik ben er vandaag langs gegaan en kreeg er ook nog een handig cdtje bij met extra info over de campings.
Ideaal, ik zal mijn zus eens aansporen daar eens langs te fietsen. Vanuit Leeuwarden is het wat ver :-)
Als je ze een email stuurt met je vakantie plannen krijg je een hele envelop met info incl kaart en cd van de campings, althans ik vorig jaar wel....
Heb de kaart per mail opgevraagd en kreeg die gratis toegestuurd. Dat doen ze dus nog steeds.

Janneke