Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Funny bike pictures - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Funny bike pictures

199 berichten
Afbeelding

.tsooJ
Ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is... maar een sterk staaltje:













montagewerk......... ;-)
Een goude oude van onze Ralph.

Voor degenen die het fietspad niet willen verlaten:

Filmpje

Overdag nieuwe gebaande paden creëren gaat wat lastig.
Die optie is eigenlijk een stuk beter.
Afbeelding
Alien schreef:Afbeelding
.tsooJ
Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
Martin E. van Doornik schreef: Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
:lol: Die is nieuw voor mij. Leg eens uit alsjeblieft :?:
Martin E. van Doornik schreef:
Alien schreef:Afbeelding
.tsooJ
Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
De zuurstof die nodig is om voedsel te verbranden zodat je energie krijgt om te fietsen?

Wat denk je dat de tourrenners vanmiddag in hun bidon hebben? (nee geen cola, al zit dat ook vaak in de bevoorradingszakjes).

Ben benieuwd waar dit fabeltje vandaan komt.
Martin E. van Doornik schreef:Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola.

Te veel belletjes en je krijgt last van je maag. bovendien bruist het water bij iedere hobbel weer je bidon uit.

Maar als je een stuk zittende wielrenner een cola uitdeelt gaat ie veel harder fietsen ;)

(en melk is juist super slecht :D :D :D :D )
gios schreef:
Martin E. van Doornik schreef: Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
:lol: Die is nieuw voor mij. Leg eens uit alsjeblieft :?:
Dit heeft mijn broer me jaren geleden (in 1974 denk ik) gewoon verteld en hij kwam zo overtuigend over. Hij zei ook: "Geen ijsje eten tijdens het fietsen, dat maakt alleen nog dorstiger". Sindsdien doe ik alleen water en melk in mijn bidons en het gaat tot op heden nog altijd prima :D . Zelfs op een warme dag in Engeland (29 mei j.l.), 103 km gefietst en ik heb vier bidons water en twee bidons melk gedronken. De melk (niet voor niets dé witte motor) zat in een dubbelwandige RVS bidon, dus het bleef heerlijk lang koel. Mjam, lekker.
Heb helemaal geen idee wat de renners in hun bidons hebben. Red Bull? Laat staan ook bidons die door toeschouwers aangereikt werden, wat zit er dan precies in, met al die dopingschandalen als gevolg? Ik vind het ook betoeterd dat die renners de lege bidons zomaar op grond weggooien, wat kosten die dingen dan wel?
Martin E. van Doornik schreef: Heb helemaal geen idee wat de renners in hun bidons hebben. Red Bull? Laat staan ook bidons die door toeschouwers aangereikt werden, wat zit er dan precies in, met al die dopingschandalen als gevolg? Ik vind het ook betoeterd dat die renners de lege bidons zomaar op grond weggooien, wat kosten die dingen dan wel?
meestal starten renners met een bidon voeding (koolhydraat riijk) en een bidon dorstlesser (iso) Als het heel warm is gaat er ook een boel gewoon water doorheen, om te drinken en om over je heen te gooien. Dat laatste is ook het verstandigst als je een fles van een vreemde krijgt uitgereikt

Zeker op amateurniveau worden bidons vaak teruggebracht*), al was het maar om het volume wat je in de bus mee moet slepen te beperken. En een bidon kost ca een euro.

Profs gooien de bidons vaak aan de kant bij de verzorging (worden weer opgehaald) , bij het publiek (die zich dan bijna plat laten rijden om een flesje te scoren ;)) of in een nette tuin zodat ze niet in het milieu gaan zwerven


*) of door het raam van de auto geflikkerd met nog een bodem zoete troep er in en de tuit niet dicht!
Martin E. van Doornik schreef:
Alien schreef:Afbeelding
Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
Vertel dat maar 's tegen maffe randonneurs die op liters cola hun brevetjes rijden.

.tsooJ
As we speak krijgt Lieuw Westra een blikje cola aangereikt vanuit de ploegleiderswagen...
Johojo schreef:As we speak krijgt Lieuw Westra een blikje cola aangereikt vanuit de ploegleiderswagen...
Ja, zo werkt die EPO niet meer natuurlijk.
Cycling moment not to remember! (misschien teveel cola gehad?)
En dan nog dit:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/vide ... html?p=8,3
Bijna zelfmoordfietsers die niet eens weten wat "keep right" is....
Was deze al voorbij gekomen?
Most secure bike lock
Afbeelding
jimvandenberg schreef:Was deze al voorbij gekomen?
Most secure bike lock
Afbeelding
Ook een mooi verhaal als het waar is 8)