Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste fietsvakantie: goedkopere fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Eerste fietsvakantie: goedkopere fiets

Elke (goed onderhouden!!) fiets met voldoende versnellingen voldoet voor fietstochten op verharde wegen in West Europa.

Als je geen zin hebt in een zoektocht naar tweedehands (bijvoorbeeld omdat je examens hebt nu) of niet de technische vaardigheden hebt om een tweedehandsfiets op te lappen zou je kunnen voor deze gaan:
http://www.decathlon.nl/NL/riverside-3- ... 173343791/
Deze kan je zonder problemen naar Santiago brengen, daarna gebruik je hem gewoon als stadsfiets die je aan het station durft laten staan. Als de vakantie je bevallen is koop je een nieuwe vakantiefiets. En je houdt nog een mooie som geld over die je anders kan besteden.
Ik heb een Koga Roadrunner gekocht van 8 jaar oud voor 350 euro. Zag er naar uit alsof hij alleen maar naar de tennisbaan was gereden. Een steviger achterwiel er in en een vlinderstuur en nu heb ik er een prima fiets aan. Net terug van een fietsvakantie langs de Frontlinie van W.O.I. Een heerlijke fiets, afgezien van de kettingbreuk die ik opliep in Arras.
Jammer dat Santiago2011 niets meer van zich laat horen.
Zonde van alle moeite.
DirkjanM schreef:Jammer dat Santiago2011 niets meer van zich laat horen.
Zonde van alle moeite.
Onzin. Waarom zo negatief? Genoeg interessante info aangeleverd in dit topic waar anderen ook wat aan kunnen hebben. Dat is juist een van de sterktes van discussies op open fora, iedereen kan alle aangeboden informatie eenvoudig vinden dmv. een zoekmachine. Ook passieve gebruikers van fora hebben er vaak wat aan...
Lasse schreef:
DirkjanM schreef:Jammer dat Santiago2011 niets meer van zich laat horen.
Zonde van alle moeite.
Onzin. Waarom zo negatief? Genoeg interessante info aangeleverd in dit topic waar anderen ook wat aan kunnen hebben. Dat is juist een van de sterktes van discussies op open fora, iedereen kan alle aangeboden informatie eenvoudig vinden dmv. een zoekmachine. Ook passieve gebruikers van fora hebben er vaak wat aan...

Ik ben het met je eens dat anderen er ook wat aan hebben maar ik vind het jammer dat iemand een vraag heeft en verder niet meer ingaat op de aangeleverde informatie.
Die vraag is namelijk speciaal gericht op die persoon qua merken en qua het te besteden bedrag.