Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop: Koga World Traveller 2003 frame+ dragers - Forum Wereldfietser

te koop: Koga World Traveller 2003 frame+ dragers

Te Koop: Koga WorldTraveller frame

Frame is in nieuwstaat. heb er 500 km op gefietst. Voorzien van alle orginele Tubus dragers, spatborden voor en achter, voorfork en verstelbaar stuur, XT shifters en remgrepen. Zadelpen en zadel alsmede twee continental banden horen er ook nog bij.
Heb de wielen, remmen en de versnellingen eraf gehaald voor mijn ATB.

Doe een sereus bod!

Wat is de frame maat??
Center - top 50,5 cm. gr Sander

Dat is dan de kleinste formaat volgens mij.. een 50 toch?
Hoe groot bent U?
En hoeveel zou je er voor willen krijgen?


Vincent

Vincent,

Ben zelf ongeveer 1,75 - 1,80 groot. Kom uit de MTB werled en hou van een fiets waar ik makkelijk over de bovenbuis kan staan (korte beentjes...).
Wat het frame op moet brengen..hmmmm, is moeilijk.
Heb de fiets compleet gekocht in december 2003. In het voorjaar 2004 heb ik de onderdelen die ik nodig had ervanaf gehaald voor een nieuwe mountainbike.

Denk dat ik op de fiets zo'n 500 km heb gereden. het frame is nog zo goed als nieuw. Het frame heeft b.v. oogjes voor schijfremmen. De voorderreilleur zit er nog op (shimano XT) evenals de shifters en remgrepen (XT)

Laten we beginnen met een vraagprijs van 500 euro. Op elk serieus bod wil ik wel ingaan.

m.v.g.

Sander Kuik

oei..
ik heb me verlezen.. ben opzoek naar een komplete fiets .. niet het losse frame dus.

succes met de verkoop in ieder geval!

mvg
Vincent

vin?e schreef:oei..
ik heb me verlezen.. ben opzoek naar een komplete fiets .. niet het losse frame dus.
Crankworx biedt nochthans heel wat meer dan alleen een frame, het lijkt me toch geen verkeerd aanbod. Alleen de Tubusdragers samen vormen al een aardig deel van de 500.
Leon

Bij deze een bod van 300 euro's. Helaas staat het budget niet meer toe.

Heb drie partijen in de wachtkamer. Wil er echt 500 euro voor hebben. Het frame is zo goed als nieuw, alsmede de dragers en spatborden. Dat geheel is al 500 euro waard. De rest is extra.

groeten

Sander Kuik (cranckworx)

Frame is weg!

m.v.g.,

Sander Kuik