Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jong fietsmaatje gezocht (zomer 2011) - Forum Wereldfietser

Jong fietsmaatje gezocht (zomer 2011)

Hoi,

Ik ben Lotte (22jaar) en ik ben opzoek naar een fietsmaatje voor aankomende zomer (juli). Ik ben geen doorgewinterde racer, en het gaat me dan ook niet om het maken van kilometers, maar om te genieten van de natuur. Wel hou ik ervan om een prestatie neer te zetten, dus laat je niet meteen afschrikken! Het lijkt mij een leuk avontuur om gewoon te gaan fietsen en om aan het eind van de middag in een stadje opzoek te gaan naar leeftijdsgenoten waarbij we kunnen slapen. Ik wil graag binnen Europa blijven, maar ik heb nog geen bestemming.
Ik ben voorheen al eerder op fietsvakantie geweest (Frankrijk en Nederland) en heb hierbij zo min mogelijk bagage meegenomen en dat beviel goed. Ik hoop dat dit voor iemand als muziek in de oren klinkt en ben dan ook benieuwd naar de reacties!

Wie weet, tot ziens!
Lot
Hey Lotte,

Leuk om hier wat meer jongere mensen aan te treffen.
Ik ben zelf ook 22 en ga meestal met nog iemand van 23 op vakantie.
Waarschijnlijk zijn onze dagafstanden iets te hoog voor je maar misschien vindt je het toch leuk om wat inspiratie op te doen via onze site.
In ieder geval succes met zoeken,

Bram
hallo Bram en Bart en Lotte,

Betekent dit dat ik jullie kan noteren voor het jongerenweekend of is dat voor jullie (Bram en Bart) toch iets te weinig kilometers op een dag? :P

Paul
Hoi Lotte,

Jouw oproepje spreekt mij wel aan.
Valt 27 nog onder jong?

Michiel
hey!
ik ben Tom (Van den Nieuwenhuizen) en had ongeveer hetzelfde idee. Ik heb onlangs een nieuwe vakantiefiets (vsf fahrradmanufaktur) gekocht en ben van plan mijn eerste grote toch naar het zuiden van frankrijk te doen (of misschien barcelona als daar nog tijd/zin voor is). Ik heb ook juist het boekje onbegrensd fietsen naar Barcelona gekocht, maar deze route komt ook langs de middellandse zee dus...
Even kort overlopen:
- ik ben bijna 19 jaar
- ik woon in Antwerpen, ik veronderstel dat jij in Nederland woont? maar dat is voor mij althans geen enkel probleem :)
- Mij maakt het niet uit of we nu 70 of 170km per dag doen, zolang we maar genieten :wink:
- voeg me anders toe op facebook ofzo? dan kunnen we misschien al is een korte babbel doen.

Tom
Dag Lot,

Ik (Thomas, 23jaar) ga deze zomer (juli/aug) samen met mij jongere broertje (Joost, 16u ar) van Deventer naar Santiago de Compostella fietsen, langs de oude weg. Misschien kunnen we iets combineren.

Zie http://www.opnaarsantiago.nl voor meer info over onze tocht.
Lotte, Bram, Michiel en Tom,

Ik ben Simon, 19j, student geneeskunde in Antwerpen en wil deze zomer ook naar het Zuiden fietsen! (Simon Geerts, je kan me via fb toevoegen)

Ik kan ten vroegste 22 juli vertrekken, en moet ofwel tegen 20 augustus ofwel tegen 20 september terug zijn (naargelang herexamen). Heb de voorkeur om deze zomer 4-weekse Rome te doen.

Heb ervaring met 3-weekse tocht naar Bordeaux, Zuid-Frankrijk..

simon.geerts@student.ua.ac.be

Ik wil zeer graag met een van jullie op reis vertrekken!