Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht (m/v ca. 27) - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht (m/v ca. 27)

Ik ben Michiel, 27 jaar, en voor de komende zomer op zoek naar een reisgenoot (m/v). Aangezien en ik niet van alleen reizen hou en fietsmaten en vrienden andere plannen hebben of met partner op vakantie gaan zoek ik nog iemand van ongeveer mijn leeftijd die graag op mee fietsvakantie gaat. Ik heb zelf redelijk wat fiets(vakantie) ervaring en hou ook van cultuur, natuur, avontuur en gezelligheid.
Het idee is om circa 3 weken te gaan fietsen van ongeveer eind juli tot midden augustus. Dit mag in Europa zijn, maar eventueel ook buiten Europa. Bergen en onverharde “wegen” vind ik het mooist, maar zijn geen must. De bestemming staat nog helemaal open en wordt natuurlijk ook afgestemd op de wensen en fietservaring van de reispartner.
Spreekt dit je aan of heb je vragen hoor ik het graag!

Michiel
Michiel,

Ik ben zelf vorig jaar voor de 11e keer heen en weer gefietst naar Zuid Frankrijk.
Kijk even naar mijn bericht (Knallen in de Alpen) in dit forum. Lijkt je dit wat?

Groet,

Peter
Heej Michiel,

Ik wil van de zomer naar Verona gaan fietsen...Ik heb tot nu toe altijd alleen gefietst, maar die gotthardpass in mijn eentje, lijkt me toch minder gezellig ;-)
Een andere optie waar ik over aan het nadenken ben is oost-europa. Dus als je nog geen reisgenoot hebt, laat het maar weten.

Paulien (26 jr)
Ha Michiel,
Ik had soortgelijke plannen. Ik kan niet eerder dan 18 juli, maar dan wel een week of vier of maximaal vijf.
Mijn bericht staat onder 'reisgenoten' ongeveer vijf berichten onder het jouwe.
Groeten,
Tim (30)