Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: fiets/trainingsmaatje Haarlem - Forum Wereldfietser

Gezocht: fiets/trainingsmaatje Haarlem

Hoi!

Ik (sportieve vrouw, 31 jaar) ben op zoek naar een leeftijdsgenoot (m/v) om mee te fietsen. Dagtochten in het weekend en/of trainingsrondes 's avonds in de zomer, en wie weet uiteindelijk ook langere tochten...

Zelf fiets ik al een paar jaar, zowel in Nederland als fietsvakanties in bijv. Laos, Marokko, Frankrijk, Slovenië en Kroatië.

Wie wil mijn fietsmaatje zijn? Het zou leuk zijn als je net als ik uit de omgeving van Haarlem komt.

Groetjes,
Nienke
Je hebt een pb!
Hey Hallo, er word a.s. zondag 10 april in Haarlem een tocht georganiseerd http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=14455 misschien is het leuk dat je meegaat, er zijn daar een aantal mensen uit je buurt en misschien ook leeftijdsgenoten?
Hallo Nienke,

Sinds december woon ik samen in IJmuiden en ben ook bezig hier mijn sociaal leven op te bouwen en ik dacht dat fietsen met andere altijd gezelliger is dan alleen.

Misschien een keer wat afspreken?

Ik hoor het graag van je.

gr Bent
Bedankt voor jullie reacties!

@Robert: Ik zag op het forum dat er a.s. zondag een tocht wordt georganiseerd. Nu heb ik toevallig zondag al een fietsafpraak met iemand via dit forum staan maar misschien dat ik de volgende keer graag mee ga met jullie tocht!

@Bent: zoals ik hierboven al schreef, heb ik voor nu al een fietsafspraak staan met iemand anders die via dit forum op mijn oproep heeft gereageerd. Vind je het goed als ik jouw gegevens nog even bewaar? Wellicht dat ik binnenkort nog even contact met je opneem om een rondje te fietsen.

Groetjes,
Nienke
lijkt me leuk!,ik kom uit de ijmond,en ben 39,recreatieve sportieve racefietser en atb,zeker bv zaterdagen en avonden lijkt me perfect,ik zag dat je al aardig wat reacties hebt,ben ook zeer benieuwd naar je fietsvakanties,zelf ga ik dit jaar voor het eerst eens een week proberen te overleven hahah.
groetjes..arjan