Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje veluwe, veluwezoom en rivieren. Za 9 en zo 10 april. - Forum Wereldfietser

Rondje veluwe, veluwezoom en rivieren. Za 9 en zo 10 april.

Heb jij ook zo`n zin om aankomend weekend lekker te gaan fietsen ?

Ga dan mee voor een mooie ronde over de veluwe, door de bossen van de veluwezoom en langs de rivieren de IJssel en Neder Rijn.

Zaterdag vertrekken we om 10.00 uur bij NS station Rhenen en fietsen we over de veluwe naar Nunspeet (80 km). In Nunspeet kunnen we boodschappen doen om vervolgens door te fietsen naar natuurkampeerterrein Nieuw-Soerel vlak bij Nunspeet.

Zondag fietsen we verder over de veluwe en door de bossen van de veluwezoom richting de IJssel. Naar keuze eindigen we de tocht in Arnhem (83 km) of we fietsen verder langs de Neder Rijn naar Rhenen (110 km).

De route kan natuurlijk nog aangepast worden naar ieders wensen.

Groeten, Tim.
Hallo Tim,
Helaas hebben we veel gepland dit weekend en komt het misschien nog een beetje te vroeg maar hou me aanbevolen om het een keer dit jaar met vriendin over te doen!
Als je dan wilt gidsen heel graag.

Groet Johan
ik ga ook mee met dit leuke tochje wie gaat er nog meer mee,het word zo heerlijk weer,en dan heerlijk door de veluwe de zo erbij heerlijk tog.
gr marcel
Nog meer liefhebbers ? De weersvoorspellingen voor dit weekend zijn veelbelovend...
Wat leuk Tim! Net in het forum en nu organiseer je al tripjes. Leuk, maar ik kan helaas niet mee vanwege andere leuke dingen op de agenda. Veel plezier!
erg jammer dat er geen mensen mee gaan ik ga in iedergeval wel,alles zit nu op me fiets en vertrek ik richting nunspeet.morgen weer terug
gr marcel