Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NCRV zoekt bijzondere fiets verhalen - Forum Wereldfietser

NCRV zoekt bijzondere fiets verhalen

Voor het programma Achter de voordeur ben ik op zoek naar mensen die een bijzondere fietsreis hebben gemaakt. Ik ben benieuwd wat deze mensen drijft om een lange tocht te maken en hoe de reis was. Ben je zelf zo iemand of kun je me tippen, neem dan contact met mij op.


Ivan Mikulic
senior redacteur / verslaggever
NCRV
035 671 9005
06 413 69 672


ACHTER DE VOORDEUR
Nederland is druk. Druk met werk, familie en vrienden. Nauwelijks tijd voor een praatje met de buren, maar wat betékenen de mensen die bij je in de straat wonen nou eigenlijk voor je? Weet jij wie je buurman écht is? En klopt het wel wat je van hem denkt? In elke aflevering belt Achter de Voordeur aan in twee willekeurige straten op zoek naar bijzondere verhalen.

http://achterdevoordeur.ncrv.nl/
NCRV schreef:kun je me tippen
Beste NCRV,

Als je ingelogd bent en op deze link klikt zie je rechts in beeld een kolom met www-knopjes van de 642 forumleden die een website hebben. Keuze te over!

(wel apart dat een andere club zomaar binnenloopt)

Groet,
Leon
Kom, Kom Leon. Niet zo streng.

Het gaat immers om een goed doel het fietsen onder de aandacht brengen.

Mario
mario schreef:Kom, Kom Leon. Niet zo streng.

Het gaat immers om een goed doel het fietsen onder de aandacht brengen.

Mario
Of gaat het er om om de hokken in de electronische dierentuin goedkoop gevuld te krijgen?
Willekeurig aanbellen voor een bijzonder verhaal?

Zo willekeurig is het dan weer niet als je vooraf al een bijzonder verhaal heb gevonden?
Je mag bij mij altijd aanbellen!!! Of ik thuis ben, is een tweede.
:D
Rutger
Ha Ivan!

Ik vertrek deze zomer samen met mijn broer Joost voor een sponsorfietstocht van meer van 2200 kilometer van Deventer naar Santiago de Compostella in Spanje.

Mailen mag altijd: info@opnaarsantiago.nl - http://opnaarsantiago.nl :)
Nog iemand wat gehoord van de NRCV?

Een item op het forum zetten en dan niets meer van je laten horen.....

Rutger
Ben wel benieuwd of hier een aflevering uit voortkomt.
Want ik vind het wel een leuk programma.