Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga: gevonden! - Forum Wereldfietser

Koga: gevonden!

Ingetrokken
Hoe weet je zo zeker dat het een Koga moet zijn?
En waarom een uit 2010? De een gaat met de fiets 3 maanden op hevige reis en de ander gebruikt hem alleen op zondagmiddag. Sommige koga's van 10 jaar oud zijn daardoor stukken minder gebruikt dan andere van een half jaar.

Wat ik met name bedoel is dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je een fiets vindt die aan al je criteria voldoet.

Leon
Leon schreef:En waarom een uit 2010? De een gaat met de fiets 3 maanden op hevige reis en de ander gebruikt hem alleen op zondagmiddag. Sommige koga's van 10 jaar oud zijn daardoor stukken minder gebruikt dan andere van een half jaar.

Wat ik met name bedoel is dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je een fiets vindt die aan al je criteria voldoet.

Leon
Klopt. Ik heb bv een Koga Randonneur Alu staan (gebruikt door een dame, maar uiteraard wel herenmodel -:), van ik denk 15 jaar oud. Stuk of vier grote tochten op gemaakt. Als ik 'm poets ziet 'ie er uit als 'nieuw'. Wordt nu niet meer gebruikt, dus als je interesse hebt, stuur dan even een pb- tje.

Gee