Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waterdichte fietstassen voor en achter - Forum Wereldfietser

Waterdichte fietstassen voor en achter

Ik zoek nog een setje fietstassen voor en achter, budget is niet zo heel groot +/- €100 maar ik hoor het wel wat u heeft.

Als het ff kan een beetje passend met mijn blauwe koga.
Ik heb een oude set van Active Leisure. Voor en achtertassen. Niet waterdicht maar met extra regenhoesjes. Nog helemaal intact.
Je mag ze gratis ophalen.
O ja, past wellicht bij je blauwe fiets. Ze zijn donker blauw met weinig donker groen.
Fietsliefhebber schreef:O ja, past wellicht bij je blauwe fiets. Ze zijn donker blauw met weinig donker groen.
Heb je er een foto van en waar kan ik ze ophalen :D
Helaas heb ik er geen foto van. Zijn van het soort zoals je ze ook ziet van Agu etc. 2 Voortassen en de achtertassen hebben nog een grote tas dwars, vastgeritst aan de zijtassen waardoor een geheel ontstaat.

Ik woon in Rotterdam. Mocht je ze willen, mail me tevoren.
wimgommeren@hotmail.com
Wellicht allang voorzien, maar toch...Ik heb een set Agu fietstassen voor achter en tevens ook een voorset. Waterdicht en geheel nieuw, label zit er nog aan.
Nieuwprijs 130 euro, ja mag ze hebben voor 80 euro (dus 4 tassen, incl een extra opbergmogelijkheid op de bagagedrager)

Groet
voor 90 euro koop je via het net bij bike4travel nieuwe vaude achter tassen

mario
Voor 76 euri Ortlieb city line backrollers. Als je niet teveel meeneemt is dit alles wat je nodig hebt.
Wim
Mijn zoon heeft op de beurs in de Rai Ortlieb classic front en backrollers gekocht voor 110 euro. Kleur was rood, maar dat vond hij prima. Ze waren niet (meer) op voorraad, betaald en twee dagen later keurig thuis gestuurd gekregen. Goosens in 's Heerenberg was het geloof ik.
Voor 100 euro heb je bij Crosso alle kleuren van de regenboog:

Een Bmw met Fiat thuiskomers :)
(zie onder uitrusting: wie heeft er ervaring met Crosso)

2 Dry small voortassen met adapter (35 liter, 1100 gram)

2 Dry big achtertassen (60 liter, 1650 gram)

Nou is me dat een aanbieding!!

Ik weet alleen geen winkel in Nederland :( wel in Polen maar misschien zijn ze ook te bestellen via internet...en met Ortliebs tassen moet je heeeeel snel handelen! Het is maar dat je het weet :)

Groet Johan
Hier een robuust en waterdicht setje: http://link.marktplaats.nl/446261580

Wel iets boven je budget, maar wel helemaal nieuw.