Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar zuiden - Forum Wereldfietser

fietsen naar zuiden

hoi,
ik ga deze zomer naar het zuiden fietsen, precies weet ik het nog niet, maar in elk geval richting middelandse zee, of misschien portugal, en ik zoek iemand om een deel of de hele trip mee samen te fietsen, en dan ook te genieten van lekker eten, hoge bergen, diepe dalen, zon en zee! wie wil er mee?

groet stefan

Hoi Stefan,

Heb al een tijdje een oproep staan voor iemand die met me mee wil, maar nog geen concrete plannen met iemand. Het leek mij ook leuk om naar het zuiden te fietsen, zo snel mogelijk in het warme weer. Spanje leek me wel wat.

Ik woon ook in Amsterdam. Misschien kunnen elkaar ontmoeten om eens af te tasten wat de plannen zijn.

Mark

mark@raming.nl

Hoi Mark en Stefan,
Wat dachten jullie van een kennismakingstochtje met de Hemelvaarttrektocht?
Groet,
Rena :wink:
ook Amsterdam!

hoi rena en mark,
goed idee, wat is de Hemelvaarttrektocht?

Met Hemelvaart fietsen vind ik erg gezellig. We kunnen elkaar daarvoor missschien al in amsterdam treffen.

Mark

Ik heb net een tent gekocht, maar moet hem nog afhalen en weet nog niet hoe dat te doen voor volgende week donderdag.

mark@raming.nl

Mark en Stefan,

Ik ga deze zomer ook richting het zuiden en ben benieuwd of jullie het leuk vinden om met een derde persoon erbij te fietsen.

Ik woon ook in Amsterdam, daarom ook makkelijk om wat af te spreken.

Laat me weten wat jullie ervan denken.

Groet
Jelle

met hemelvaart gaat niet lukken vrees ik,heb andere dingen te doen en het weer zal niet vrolijk zijn, ik ben namelijk een echte mooi weer fietser! we kunnen wel een keer afspreken in het weekend om een rondje te fietsen in omgeving van amsterdam,
groet stefan
Beste mensen,

Omstreeks 25 Mei start ik vanuit Kortenhoef voor een tocht van ongeveer 8000 km naar zuid Spanje en terug. Mijn route volgt de west kust van Frankrijk via o.a. de LF1,Normandie-fietsroute en een stukje alternatieve route van de Jocobsdroute langs de Golf van Biscaie naar Biaritz, vervolgens boven de Pyreneen langs via de Kartharen-Basken fietsroute richting Middellandse Zee, via Onbegrensd Fietsen naar Andalusie naar het
zuiden, afhankelijk van de tijd langs Gibraltar en het zuidelijkste puntje van Spanje naar Sevilla, vandaar de Zilverroute naar Santiago de Compostella, de alternatieve terugroute naar Pamplona, onderlangs de Pyreneen, een stukje Onbegrensd fietsen naar Barcelona in noordelijke richting tot aan de Rhone en dan via de Groene Weg naar de Middelandse Zee naar huis.
Op de terugweg sluit ik me in zuid Frankrijk aan bij de sponsor fietstocht Malaga-Den Haag die daar 10 September eindigt.
In verband hiermee kan ik wel mijn vertrek enkele dagen uitstellen, maar geen weken.
Ik rij zelf op een ligfiets, niet omdat ik sneller wil, maar omdat ik wegens een paar lichamelijke ongemakken geen lange afstanden meer kan fietsen op een bukfiets.
Planning 100km/dag, 22km/u op het vlakke en voldoende rustdagen en een zeer flexibele dagplanning. Zit het mee dan rij ik wat meer , zit het tegen dan maar wat minder. Uitersten van de afgelopen 10 jaar 15 en 155km.

Mede fietsers welkom.

Hoi Stefan, Mark, Rena, Jelle, Wim en alle anderen,
Kan ik ook nog mee of is het al volgeboekt?
Groet,
Marc (34j)
Amsterdam

Wat gezellig al die mensen uit Amsterdam!!!
Even voor de duidelijkheid: fietsen naar het zuiden is voor mij geen optie, maar een keer een weekendje vanuit Amsterdam lijkt me leuk.
Rena :wink: