Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht voor Noordkaap juni 2011 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht voor Noordkaap juni 2011

Als 57 jarige heb ik het idee om van week 22 t/m uiterlijk 27 naar de Noordkaap te fietsen en weer terug te zijn in Meerssen (Maastricht). Op dit moment ben ik bezig om eea te bepalen/bespreken/inventariseren of dit daadwerkelijk ook haalbaar is. Na max. 6 weken moet ik weer bij mijn vrouw en werkgever zijn. De bedoeling is om via Zweden (Botnische golf) Finland en Noorwegen naar de Kaap te fietsen. Ik zal een tentje meenemen voor die gevallen dat ik geen overnachting vindt. Na het bereiken van de Kaap heb ik het idee om de boot van Hönningvag naar Tromso te nemen en vervolgens van Tromso naar Oslo, (binnenlandse vlucht) en Oslo Amsterdam te vliegen. Ik denk gemiddeld 100 km per dag te fietsen. Wie is geïnteresseerd?
fietsbel,
ik had je een mail gestuurd ivm. de fietsreis die je wilt ondernemen,maar tot heden nog geen bericht van je ontvangen,ben je nog naar iemand op zoek,graag had ik meer info bekomen,ik heb wel interesse in wat je gaat doen,wil je contact met me opnemen over deze tocht dan kunnen we eens afspreken.
mvg
mobilette
HOi Mobilette,

Mijn excuses, ik dacht niet dat er iemand zou reageren.
Nee, ik heb nog geen reisgenoot.
Je kunt mij een mailtje sturen tw renegroteclaes@home.nl

tot wederhoren