Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend

Hi Cubeman (who ever you are...),
We gaan er weer een leuk fietsreisje van maken dit jaar, ter voorbereiding op de fietsvakantie/reizen die een ieder gaat maken.
Ik kan haast niet wachten en mocht het regenen, wat we natuurlijk niet hopen, dan zorgt het gezelschap ervoor dat het toch leuk is!!
Groet,
Rena :wink:

Ik heb er ook al erg veel zin en zie het als een mooie gelegenheid ervaring op te doen voor mijn fietsvakantie naar Denemarken die voor komende zomer op de kalender staat.
Mijn eerste deelname aan een WF evenement was vorig jaar die van het Off-the-Road weekend in Limburg (september 2004) en was erg gezellig hoewel niet erg druk bezocht.

Ik zal voortaan met mijn eigen naam afsluiten ipv mijn AKA:)

Groetjes,

Martijn :D

he jongens,

kom ik vandaag bij mijn ouders... liggen er gewoon nieuwe fietsspullen voor mij klaar!!! een echte fietsbroek, en nieuwe handschoenen en een fietscomputer... echt te gek, dat maakt echt wel weer zin in een nieuwe tocht..

hahaha

nathalie

Hoi Nathalie,

Als je je op 4 mei weer opgeknapt voelt, wat let je? Kom gewoon met je nieuwe spullen naar Leende en fiets mee. Kunnen we verder nog wat voor je doen?

Groetjes,

Bert

Wat is een Hemelvaart weekend zonder Nathalie?

Goh, als het weekend net zo gezellig wordt als deze discussie, dan moet ik toch ook maar eens overwegen om te komen.....denk er over na.

Gr. Harry

bert sitters schreef:Hoi Nathalie,

Als je je op 4 mei weer opgeknapt voelt, wat let je? Kom gewoon met je nieuwe spullen naar Leende en fiets mee. Kunnen we verder nog wat voor je doen?

Groetjes,

Bert
Funny, heb net je boek Fietsen bij de buren gekocht:)
Zag het liggen en na wat bladeren maar meegenomen.

Ik heb erg veel zin in het komende uitje, gaat erg leuk worden voel ik!

Hi Harry, natuurlijk ga je mee.... supergezellig!!!

harry-fietsenaar schreef:Goh, als het weekend net zo gezellig wordt als deze discussie, dan moet ik toch ook maar eens overwegen om te komen.....denk er over na.

Gr. Harry
Volgens mij ben je er uit en wil je de lol niet missen 8)

hoeveel komen er?

jw

janwillem89 schreef:hoeveel komen er?

jw
Bovenaan de beginpost staat:
(Bericht update 1d, 19 april 2005, het aantal aanmeldingen bedraagt nu: 23, waarvan m/v = 57/43%)

ehm....

ik weet het, ik weet het!!!

volgens mijn broer lekker rustig....

maar volgens mij gewoon een weekend waarin jullie niet de kans hebben de kleinste smurf van het spul te pesten!!!

hahaha!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Hoi,
Het is maar goed dat de trektocht niet in Zuid-Limburg is.
Hebben we andere jaren geklaagd dat NS geen fietswagons inzette, en daar toezeggingen over gekregen, dit jaar gaat NS nog een paar stappen verder.
Uit Dagblad de Limburger van gisteren:
Negen dagen geen Intercity-treinen in Zuid-Limburg
Sittard - Het grootste deel van Zuid-Limburg moet het van zaterdag 30 april tot en met zondag 8 mei stellen zonder rechtstreekse Intercity-verbinding met de rest van het land.
Vanwege werkzaamheden bij station Sittard, waar onder meer een aantal verouderde wissels vervangen wordt, rijden er negen dagen lang geen Intercity-treinen op de trajecten Maastricht/Sittard en Heerlen/Sittard. Sittard is in die periode begin- en eindpunt van de Intercity's van en naar Eindhoven, Utrecht en Amsterdam. Ook de stoptreinen naar Maastricht en Heerlen lopen flinke vertraging op. Reizigers zullen in Sittard eerst per bus naar Geleen-Lutterade (voor de richting Maastricht) dan wel Nuth (richting Heerlen) moeten. Ze moeten rekenen op een half tot een uur extra reistijd.
,,Het werk in Sittard is van dien aard dat er echt geen treinen kunnen blijven rijden'', zegt NS-woordvoerder S.Hoen. ,,Daarom is hiervoor een wat rustige periode uitgekozen, de tijd van de meivakantie. Maar het zal voor de reizigers ruim een week behelpen zijn, dat zeker.''
zaterdag 23 april 2005

Zie ook www.ns.nl etc.

Groeten, Leon

Ben ik toch nog een keer blij dat ik niet in Limburg woon:)

Op hoeveel deelnemers staat de teller inmiddels???

Zijn er nergens anders spoorstremmingen rond Hemelvaart?

age

Hallo,
klinkt heerlijk zo?n fietstocht tussen allemaal wereldfietsers
ik heb een licht onbeschofte vraag, in welke leeftijdsklasse vallen jullie aktieve hemelvaartfietsers?
ik benzelf nog piepjong! (leeftijdsklasse 20-25). zijn er nog meer jonge fietsers?

jan willem
janwillem89 schreef:Hallo,
klinkt heerlijk zo?n fietstocht tussen allemaal wereldfietsers
ik heb een licht onbeschofte vraag, in welke leeftijdsklasse vallen jullie aktieve hemelvaartfietsers?
ik benzelf nog piepjong! (leeftijdsklasse 20-25). zijn er nog meer jonge fietsers?

jan willem
Dat probleem had ik ook, voorheen dan:)
Ik dacht ook dat de Wereldfietser een club half bejaarde fietsers was maar niks is minder waar!
Ik ben zelf 26 jaar oud en heb het op mijn tot nog toe enige uitje prima naar m'n zin gehad!

Nathalie is nog geen 21, maar helaas gaat zij waarschijnlijk niet mee. Voor de rest zijn alle leeftijdsgroepen vertegenwoordigd. Wereldfietsen is aan geen leeftijd gebonden.

Het leuke van de weekenden van de wereldfietser is dat het een uitgebreidt gezelschap is, zowel in leeftijd als in geslacht. En gelukkig maar!!!
Dit jaar gaat er zelfs een Pakistaan mee van 21....
Rena :wink:

Er zit ongetwijfeld verband tussen die spoorstremming bij Sittard en het bezoek van Sjors Dubbeljoe Bush aan Zuid=Limburg.