Additionally, paste this code immediately after the opening tag: meerijders gezocht voor sponsortocht naar Grossglockner - Forum Wereldfietser

meerijders gezocht voor sponsortocht naar Grossglockner

Jaap, een vriend van mij, is de oprichter van de Astrid Uganda Foundation, een organisatie die zich inzet voor Ugandese kinderen samen naar school voor een betere toekomst.

In juni organiseert de foundation een fietstocht van Tilburg naar de Grossglockner! De wielertocht start in Tilburg en loopt via Milheeze (de voormalige woonplaats van Astrid) naar Hollersbach Oostenrijk. Het uiteindelijke doel is de koninginne-etappe naar Großglockner. De afstand tot aan Hollersbach is ongeveer 1.000 km. Daar trekt het team zes dagen voor uit. Dat is ongeveer 150 tot 200 km per dag. Na een rustdag in Hollersbach (800 meter) staat de koninginnenetappe naar de hoogste berg van Oostenrijk gepland: de Großglockner (hoogte 2428 meter).

Het team kan nog een paar fietsers gebruiken, dus heb je zin om mee te fietsen neem contact op!

Meer info (en ook contactgegevens) kan je hier vinden.

groet,
Anneke
Anneke schreef:Jaap, een vriend van mij, is de oprichter van de Astrid Uganda Foundation, een organisatie die zich inzet voor Ugandese kinderen samen naar school voor een betere toekomst.

In juni organiseert de foundation een fietstocht van Tilburg naar de Grossglockner! De wielertocht start in Tilburg en loopt via Milheeze (de voormalige woonplaats van Astrid) naar Hollersbach Oostenrijk. Het uiteindelijke doel is de koninginne-etappe naar Großglockner. De afstand tot aan Hollersbach is ongeveer 1.000 km. Daar trekt het team zes dagen voor uit. Dat is ongeveer 150 tot 200 km per dag. Na een rustdag in Hollersbach (800 meter) staat de koninginnenetappe naar de hoogste berg van Oostenrijk gepland: de Großglockner (hoogte 2428 meter).

Het team kan nog een paar fietsers gebruiken, dus heb je zin om mee te fietsen neem contact op!

Meer info (en ook contactgegevens) kan je hier vinden.

groet,
Anneke
Als je de Grossglockner omhoog wil fietsen moet je binnenkort een kaartje kopen
m-gineering schreef: Als je de Grossglockner omhoog wil fietsen moet je binnenkort een kaartje kopen
je bedoelt tol betalen zoals het autoverkeer?
zou wel een zielige zaak zijn vind ik persoonlijk, gelukkig heb ik die al een keer of 4 (gratis) overwonnen
Gunter schreef:
m-gineering schreef: Als je de Grossglockner omhoog wil fietsen moet je binnenkort een kaartje kopen
je bedoelt tol betalen zoals het autoverkeer?
zou wel een zielige zaak zijn vind ik persoonlijk, gelukkig heb ik die al een keer of 4 (gratis) overwonnen
het is gewoon een recreatiepark geworden, en s'avonds doen ze het hek dicht. Buiten Oostenrijk zijn er gelukkig nog bergen genoeg

http://oesterreich.orf.at/kaernten/stories/497129/
Gunter schreef:
m-gineering schreef:Als je de Grossglockner omhoog wil fietsen moet je binnenkort een kaartje kopen
zou wel een zielige zaak zijn ...
"Zou wel" dacht ik eerst ook, maar het IS dus zo. Zie de link van Marten.
Leon
Voorlopig mag je die € 5,- in de zak houden.

http://www.youtube.com/watch?v=wZAJLRlZBGA
Expresso schreef:Voorlopig mag je die € 5,- in de zak houden.
http://www.youtube.com/watch?v=wZAJLRlZBGA
Nou petje af voor degenen die hier in staat zijn om op een gemaakte beslissing terug te komen! (ik denk aan noord-zuid-lijnen, betuwelijn etc etc.)
Leon