Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help, ik kan niet kiezen! - Forum Wereldfietser

Help, ik kan niet kiezen!

Hallo allemaal,

Ik zet het in 'kletspraat', dus ik hoop dat het mag...

De komende fiets- en wandelbeurs zullen Kees Swart, Gudy Rooyakkers, Dennis Koomen en ik weer onze mooiste foto's tentoonstellen in de centrale hal.

Nu komt het, ik kan dus eigenlijk niet echt kiezen.. ik heb een preselectie gemaakt en wil jullie vragen te stemmen op jullie favoriete foto.

Klik hier om naar de poll te gaan.

Je kunt elk uur weer opnieuw stemmen, dus kies gerust meerdere malen. Hoe meer stemmen, hoe beter! :D

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groet,
Ellen
Ik eigenlijk ook niet.
Wat een mooie foto's!

Wim
Wim, je haalt me de woorden uit mijn mond. :wink:
Mooi hoor. Jammer dat we niet uit elke categorie eentje mogen kiezen.

Hoe heb je overigens foto 14 gemaakt? Is daar aan geshopt? Of is dit bereikt met een filter op je lens?
@Wim en @Frank, wat heb ik daar nou aan! ;) Nee hoor, dank voor de complimenten!

Is er echt niet een favoriete bij? :D

@Jarno, ja, vind ik ook jammer. Ik kon zo snel geen Joomla plugin vinden, waarbij je meerdere opties mag kiezen. Als je nog een tip hebt, graag!
Foto 14 is gemaakt vanaf statief met een lange sluitertijd, is niets aan geshopt!
ellenvanderzwan schreef:@Jarno, ja, vind ik ook jammer. Ik kon zo snel geen Joomla plugin vinden, waarbij je meerdere opties mag kiezen. Als je nog een tip hebt, graag!
Foto 14 is gemaakt vanaf statief met een lange sluitertijd, is niets aan geshopt!
Ik zit niet meer in Joomla, dus ik zou het absoluut niet weten.
En de foto, een heel bijzonder effect zo op het water. Heel mooi.
Hoi Ellen,

ik heb uit elke categorie een keuze heb kunnen maken (was niet altijd even makkelijk). Ik geef het maar zo door, ik hoop dat je dat niet erg vindt:
9, 12, 18, 21 ,25

Succes met je poll!

Mark
Prachtige foto's. Allemaal. Ik snap je dilemma. Heb er toch een gekozen. :D
@Mark Dankjewel! Helemaal geen probleem, ik krijg wel van meerdere mensen meerdere keuzes. Ik hou een schaduwboekhouding bij ;)

@Hans Dank voor de complimenten en voor je stem! Ben benieuwd welke je gekozen hebt.
[quote="ik krijg wel van meerdere mensen meerdere keuzes."[/quote] Ik ben niet zo'n lezer en koos in iedere "categorie" de mooiste :lol:
ellenvanderzwan schreef:@@Hans Dank voor de complimenten en voor je stem! Ben benieuwd welke je gekozen hebt.
Heb natuurlijk voor een fietsfoto gekozen. Een aantal foto's zijn overweldigend mooi maar buiten mijn belevingswereld omdat ik nog nooit in zo'n omgeving heb gefietst. Prachtig om te zien, maar ik kan me er niet in verplaatsen.
Foto 1 spreekt me aan omdat ik zo in Finland gefietst heb. Van dat soort foto's heb ik toen vaak gemaakt.
Uiteindelijk is het foto 7 geworden. In mijn achterhoofd beginnen de Talking Heads 'We're on a road to nowhere' te spelen. Blauwe lucht. Plukjes witte watten erin. Een lege weg en lonkende bergen in de verte. Ik sluit mijn ogen, beweeg mijn benen...

En mijn collega's vragen zich af wat ik aan het doen ben :roll:
ellenvanderzwan schreef:@Wim en @Frank, wat heb ik daar nou aan! ;) Nee hoor, dank voor de complimenten!

Is er echt niet een favoriete bij? :D

@Jarno, ja, vind ik ook jammer. Ik kon zo snel geen Joomla plugin vinden, waarbij je meerdere opties mag kiezen. Als je nog een tip hebt, graag!
Omdat je zelf geen keuze kunt maken ons er mee opzadelen!
Ik heb de mooiste uitgekozen. Daarna die andere mooiste. Zo kom ik uiteindelijk straks aan alle foto's, makkelijk voor je, tóch? :wink:
Misschien helpt het te vragen welke foto de minst mooie is. Voor mij is dat nummer 14. Ik houd er niet van als met een lange sluitertijd (zo doe je dat toch?) het kolkende water een wattig uiterlijk wordt geven. Het spijt me, maar dat vind ik kitsch. De rest van de foto's is heel mooi. Ik zal de poll invullen op je site.
@Wim ;) Jij hebt 'm door!

@Vincent, dank je wel! Klopt, lange sluitertijd, is inderdaad ook wel een beetje kitsch. ;)
Hoi Ellen, kan je niet kiezen, of wil je niet kiezen. Soms is het nodig om voor de beste serie je beste foto buiten de serie te laten. (Kill your darlings is een van de meest waardevolle dingen die ze me ooit geleerd hebben op de academie.)

Succes met het samenstellen van je beste serie!
Maarten W schreef:Hoi Ellen, kan je niet kiezen, of wil je niet kiezen. Soms is het nodig om voor de beste serie je beste foto buiten de serie te laten. (Kill your darlings is een van de meest waardevolle dingen die ze me ooit geleerd hebben op de academie.) Succes met het samenstellen van je beste serie!
Gelukkig voor Ellen zijn het niet de academieleraren die beoordelen maar het publiek. Slim om dan ook het publiek de foto's uit te laten kiezen 8) :D
Leon