Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avocet dameszadel - Forum Wereldfietser

Avocet dameszadel

Hoi allemaal, vraagje: weet iemand waar ik een Avocet dameszadel kan kopen? Het gaat om een dames gelflex zadel. Welke heel lekker zit.
Ik heb gemaild naar Avocet maar die zeggen dat ze niet meer aan retailers in Europa leveren. Misschien ligt er nog ergens 1 op de plank..
Alvast bedankt en groetjes.
ps Afgelopen zaterdag was er op de cycletrend beurs in Groningen een dame die een dergelijk zadel op haar meegenomen fiets had. Ze stond bij de afdeling Solo vrouwen. Ik wilde haar vragen waar ze het zadel had gekocht, maar het was te druk. Misschien weet deze solo-fietster er meer van..
Dag spinnetje,

Ik heb ook zo'n zadel... maar ik moet je teleurstellen. Het mijne lag inderdaad ook nog op een plank 'overjarig' bij de fietsenmaker. Het model wordt niet meer gemaakt/geleverd. Dus misschien moet je op zoek naar een alternatief, of zoeken op Ebay oid. Overigens heb ik vele zadels gehad, en eigenlijk is het verschil tussen de verschillende merken damesmodellen niet zo groot. Ik heb met veel plezier gefiets op een selle royal dames touring...

Groetjes,

Astrid

Hoi Spinnetje?!?!?!?

Mijn vriendin heeft juli 2004 nog een avocet W30 gekocht bij vittorio in Heerhugowaard, Je kan hun altijd bellen.
Het schijnen inderdaad fijne zadels te zijn.

De zadel eigenaresse is naar alle waarschijnlijkheid Bernadette Speet.

Groeten, John.

Dank je wel voor de tip. Ik heet trouwens Marieke.
Groetjes