Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Schotland 2010 - Forum Wereldfietser

Schotland 2010

Eindelijk is het zover.
Ik heb mijn verhaal met de foto's over mijn tochtje door Schotland af.
En staat op mijn website.

Ter afschrikking, of als voorbereiding voor een nieuw plan.

En huiver nogmaals van Glen Arnisdale.

Peter

PS: www staat onder dit bericht. :)
PPS: en dan even doorklikken op de foto van het huis
Ik ga kijken!!! Ben ook druk bezig met mijn site (nog niks geupload). Er komen 2 specials, de Corrieyairackpass en Glen Arnisdale. Maar met die laatste ben je me nu voor. :|

:wink:
DeFietsreiziger schreef: Maar met die laatste ben je me nu voor. :|
:wink:
En ik vond al dat ik zo laat was.

Peter
Wat grappig, jullie hebben bijna hetzelfde gedaan als wij in de zomer van 2010. :wink: Ik werk nu nog aan mijn videoverslag. Ga vannavond lekker je verslag lezen, bedankt voor het plaatsen!
Blanche schreef:Wat grappig, jullie hebben bijna hetzelfde gedaan als wij in de zomer van 2010. :wink: Ik werk nu nog aan mijn videoverslag. Ga vannavond lekker je verslag lezen, bedankt voor het plaatsen!
Wat ook weer grappig is.
Want je schrijft "jullie". En het is toch echt een solotocht.
Emmie houdt van fietsen. Maar het mag niet waaien, er mogen geen heuvels zijn en de temperatuur moet ongeveer 20 graden zijn. :D :lol:

Peter
sorry :wink:
Jammer, ze mist echt wat!

O ja mijn videoverslag is dan nog wel niet af maar in het draadje met mijn vragen hier in het forum heb ik wel al een schriftelijk verslag neergezet op blz 3 http://wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic ... 0&start=40.
Blanche schreef:sorry :wink:
Jammer, ze mist echt wat!
Tja, dat vind ik ook.
Blanche schreef:O ja mijn videoverslag is dan nog wel niet af
Ben benieuwd.

Peter
Had jij ook dezelfdde ervaring Peter? ;
Voordat we naar Schotland ginegn had iedereen zoiets van . He bah al die regen en migets. Wij waren dus op het ergste voorbereid en het viel ons zo mee. Het regende wel vaak maar dat was warme regen en niet de hele dag. Slechts een keer regen gehad bij het opzetten van de tent en tijdens etenstijd, toen zijn we dus weer naar de pub gegaan. En voor de rest snachts of overdag op de fiets. Ook de migets vielen reuze mee. We hebben er echt een fantastische tijd gehad. Maar goed wij vinden eignlijk al onze fietsreizen heel bijzonder.
In Glen Arnisdale heb ik bij het omhoog sjouwen van de tassen snel een goedje op moeten smeren, de midge aanvallen waren daar behoorlijk heftig.
Op de camping van Ft. Williams (midge-city) krioelde het ook van die beesten. Daar regende het ook nog eens, maar dat weerhield ze blijkbaar niet om mijn tent te omsingelen.
Leuk verslag en mooie foto's! Ik zie dat je zo goed als langs mijn achterdeur bent gefietst (Hexham). Mijn vriendin heeft een aantal fietsroutes rond Haltwhistle (en Wooler) ontwikkeld. Vond jij het een beetje leuk fietsen daar?

Ook heb ik een ander kort vraagje: hoe heb je die tag cloud gemaakt. Hij ziet er leuk uit (weer eens iets anders dan vierkant).
@ Blanche

je wordt inderdaad wat meelijwekkend aangekeken. Ach wat zielig voor die jongen.
Zelf heb ik met het ouder worden steeds meer last van te hoge temperaturen. Dus lage temperatuur om te fietsen vind ik dus geen probleem.
Midgets heb ik maar twee keer echt last van gehad. En op 1 dag compleet verzopen. En verder natuurlijk de nodige mist en motregen, maar ach dat is niet erg.
Eigenlijk zou ik zo weer terug willen. Maar dit jaar ga ik van Warschau naar Tallinn om een vriendin op te zoeken. Hopelijk wordt dat niet te warm.

@ Fietsreiziger

Dat is mij dan bespaard gebleven. :evil:

@ Pascoa

Tja, was het niet de voordeur?

Het was voor mij al de tweede passage van Haltwistle. In 2006 heb ik de hele NCN 68 gedaan van Berwick-upon-Tweed naar Derby (dus ook door Wooler).
Het is inderdaad een mooi gebied om doorheen te fietsen. Een vervelend stuk ten zuiden van Haltwistle vind een oud spoorwegtraject tussen Lambley en Slaggyford waar je om de 50 meter een groot hek moest openen en sluiten.
Afbeelding

En die tag cloud moest ik even over nadenken wat je daarmee bedoelde.
Maar hiermee dus.

Peter