Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Zuid Oost Azie - Forum Wereldfietser

Fietsen in Zuid Oost Azie

Hoi, ik (m, 38jaar) en zoek reisgeno(o)ten (m\v) voor fietsvakantie in Zuidoost Azi? dit najaar. Na veel fietsvakanties in Europa en backpackervaring in Azi? wil ik nu cultuur, de natuur en het platteland in landen als Laos, Cambodja, Thailand, Vietnam en/of Zuid China op een fietstocht te ervaren. Ik zoek reisgezelschap voor een deel of de gehele reis. Mijn reisduur staat nog niet vast. Wat betreft routes kan ik minimaal een half jaar vooruit, maar met de vakantiedagen zal dat ongeveer twee maanden zijn. Mocht je interesse hebben stuur een mailtje.

groet Arjan
Hoi Arjan,

Zuid oost Azie kan ik je zonder meer aanbevelen. Ik vertrek eind augustus in ieder geval naar Tibet. Afhankelijk van aantal vrije dagen, ga ik ook nog naar Yunnan en Noord West Vietnam. Misschien kunnen we iets afspreken.

groeten Bauke

Bauke,

even off-topic, hoe ga je precies naar Tibet?

Groeten,
El & El

PS beiden veel plezier met jullie reis!
Nog even een kleine aanvulling op mijn fietsplannen. Wegens tijdsgebrek wil ik vliegen van Chengdu naar Lhasa en dan door Tibet reizen.