Ik ben opzoek, naar een fiets om mee naar mijn werk te gaan. Ik wil een gewone stadsfiets, voor een scherp prijs. Het liefst heb ik een damesfiets of een omafiets, dus een fiets met een lage instap. Ik ben bereid 400 euro te betalen, meer dan dat heb ik er niet voor over. Tenzij het echt een .... is.
Veel fietsenmakers in grote welvarende (vinex-)woonwijken in niet-studentensteden hebben een enorme omzet aan nieuwe (dure en electrische) fietsen en hebben daarom rijen prachtige tweedehandsjes buiten staan voor rond de 400 euro. Met garantie, eerste beurt en misschein wel een betere standaard en nieuwe remblokjes. Vooral op het einde van de lente is het soms een waar koopjesfeest.FlorisDreeftak schreef:Ik ben opzoek, naar een fiets om mee naar mijn werk te gaan. Ik wil een gewone stadsfiets, voor een scherp prijs. Het liefst heb ik een damesfiets of een omafiets, dus een fiets met een lage instap. Ik ben bereid 400 euro te betalen, meer dan dat heb ik er niet voor over. Tenzij het echt een .... is.
Succes,
Leon