Additionally, paste this code immediately after the opening tag: garmin gps info gevraagt - Forum Wereldfietser

garmin gps info gevraagt

beste fiets vrienden, ik heb al een vier tal jaar een garmin etrex vista cx gps en zou deze niet meer willen missen. je fiets overal rond zonder ongerust te moeten zijn om verloren te rijden, heb al verschillende tochten gereden en op de pc-mapsource gezet en omgekeerd terug op de gps gezet maar heb op de pc mooie tochten gedownload en staan mooi in een mapje maar krijg deze niet in de mapsource of op de gps. ik weet dat dit al aan bod is geweest maar ik ben niet zo pc-handig en vind geen info terug.
wie kan mij helpen en liefst in eenvoudige taal. -----alvast met dank-----
Benny,

Waarschijnlijk zal het een ander formaat zijn.
Zeg ons eens welke bestandsextensie het is?
.gdb, .gpx, .tcx, .txt, ...

Gunter
hoi gunter, heb even opgezocht en het zijn gdb bestanden maar ook al zijn het andere k'zou niet weten hoe ik het in mapsource moet krijgen.

alvast bedankt voor de inspanning.
van het GDB formaat zijn er 2 soorten die nog in gebruik zijn: versie 2 en versie 3. Een GDB-bestand van versie 3 kan je niet openen in de oudere Mapsource programma's. Vermoedelijk is dit je probleem.

Probeer eens de laatste versie van Mapsource te downloaden van de website van Garmin en probeer het daarna opnieuw.
benny schreef:het zijn gdb bestanden maar ook al zijn het andere k'zou niet weten hoe ik het in mapsource moet krijgen.
Wat weet je dan niet ?
GDB bestanden kan je gewoon in Mapsource openen via bestand/openen.

Volgens mij moet je proberen beter te omschrijven tegen welk probleem je aanloopt.
Open Mapsource en sleep dan met de muis het gpx bestand erheen ipv met bestand/openen, dat wil soms helpen
aan iedereen bedankt voor de info, heb het klaargekregen om de bestanden te openen
gegroet en nog veel fietsplezier