Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsgenoot gezocht voor tocht naar Rome voorjaar 2011 - Forum Wereldfietser

Fietsgenoot gezocht voor tocht naar Rome voorjaar 2011

Beste fietsliefhebber,

Dit voorjaar wil ik op de fiets naar Rome.
Hiervoor zoek ik een reisgenoot.
Het plan gaat zich verder nog uitkristalliseren.
Mijn leeftijd is 60, ben een vrouw, heb een goede conditie en kan hier 6 weken voor uittrekken, incl. verblijf in Rome.
Terugreis zal per trein, bus of vliegtuig zijn.

Engla
Hoi Engla,

Ga eens naar een WF-bijeenkomst. Daar vind je veel sneller een reisgenoot!
Op 13 november de Wereldfietsbeurs in Dordrecht waar er weer vele potentiële reisgenoten rondlopen.

Succes!

Blanche
leuk engla,ik had het plan om tot heidelberg te fietsen,in de periode van mei 2011.. aangezien ik maar 8 dagen heb te besteden voor dat doel.heb als leidraad de gids van reitsma.
gr pietjebel (man,39.)
Dag Engla ,

ik heb wel belangstelling.Misschien even erover praten op de wf beurs 13 nov.?
Lijkt me leuk Rome. Ik ga zeker naar de beurs, woon in Dordrecht. Bordje omhoog houden?
Om jullie vast lekker te maken:

Wij hebben het afgelopen zomer andersom gefietst. Van Florence naar Nederland terug. Ik ben met het reisverslag bezig. Als je een indruk van de tocht via Reitsma wil hebben, zie de link die hieronder in mijn signatuur staat.

O ja, ik heb eventueel een gps file voor de Garmin met de tracks van de route en de campings.
Dordrecht staat in mijn agenda.
Neem de tip van een bord ter harte.

Groet Engla
dag engla,
hier heb ik wel intersse voor als het van jou mag,ik ben een 62 jarige man,en heb al enkele grote tochten ondernomen altijd leuk om iemand bij je te hebben,hoe ben je van plan om alles in te delen of wil je ermee geholpen worden,indien interesse dan hoor ik het wel van je.
groetjes jean
Hoi Engla,

Was helaas niet op de beurs, van dat bordje weet je wel.
Fiets vrolijk met je mee, na overleg natuurlijk. Ik start in Dordrecht en jij?
Zonder gekheid, snel plannen maken. Ik man 64, reageer!!
ad 04