Additionally, paste this code immediately after the opening tag: op de fiets naar Wereldfietsbeurs - Forum Wereldfietser

op de fiets naar Wereldfietsbeurs

hallo wf
wie heeft er zin om zamen met mijn naar de Wereldfietsbeurs te fietsen,ik heb uitgerekend om hoeveel km het een beetje is heen dan he dat is 150 km we fietsen via knooppuntroute.ik kom zelf uit doesburg dus je zou ook bij arnhem bij me aan kunnen sluiten,ik blijf wel overnachten zondag of maandag weer terug.
gr marcel
Leuk initatief !
Zou graag met je meegaan, maar helaas woon ik aan de andere kant van Nederland, voor mij is het ongeveer 90 km fietsen.
Dus ik zo ook kunnen vragen wie fietst er met mij mee?
Mijn route is Haarlem, Leiden, Zoetermeer, Rotterdam naar Dordrecht
mijn route komt langs de volgende plaatsen en alles via knooppunten
zevenaar
pannerden.........met pontje de ijsel over
doornenburg
nijmegen........dus als er hier iemand woond zou die mee kunnen rijden
oosterhout
slijk ewijk
harveld zuid.....noord
dodenwaard
ochten ijzendoorn
tiel
geldermalsen
asperen
heukelum
spijk
gorinchem
werkendam
in totaal 160 km ik ga me niet haasten en neem ook pauses onderweg en gemidddeld,wil ik 15 km per uur gaan rijden en wil ik 12 nov vertrekken ik overnacht wel bij een andres van vrienden op de fiets maar ieder voor zig natuurlijk
gr marcel
Bij storm en zware buien denk ik aan ander vervoer. Maar ik overweeg per fiets te reizen. De route is 100 km. enkele reis. Vanuit Zeewolde over de volgende route: Nijkerk, Amersfoort, Utrecht, Vianen, Lexmond, Meerkerk, Papendrecht, Dordrecht en na afloop weer richting huis. Ik fiets op gevoel en borden. Zonder kaarten of navigatiesysteem.
Piet.
is er meschien iemand die vanuit arnem met de auto naar de wereldfiets beurs gaat,en zou ik dan mee kunnen rijden
gr marcel