Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zomervakantie fietsmaat gezocht - Forum Wereldfietser

Zomervakantie fietsmaat gezocht

Hallo,

Ik ben Mark 35 jaar. Vorig jaar mijn eerste fietsvakantie naar Frankrijk en Zwitserland beleeft. Ik had de eer met Freek te fietsen wat erg gezellig was. Dit jaar wil ik weer in de zomer 3 weken fietsen. Bestemming is nog niet vastgelegd (Pyrineeen, Italie, Zuid Frankrijk, Dordogne) Het liefst nog in europa. Buiten europa (afrika wil ik zeker in de toekomst befietsen) Maar het is nog vroeg dus alles in nog mogelijk en bestemming kan ook afhangen van een mooie aanbieding op vlieg bus of trein gebied. Ik wil wel graag de Ardenne overslaan. 100 km per dag met een rustdagje hier een daar vind ik heerlijk.

Mail maar op mpraming@hotmail.com

Groeten Mark

Ha Mark,

ik voel me zeer gevleid dat je het een eer vond met mij te fietsen! 8)
Hopelijk lukt het je dit jaar weer om zo'n leuke en gezellige fietsmaat te vinden :wink:

Succes!
Freek
Als mensen nog geinteresseerd zijn en ook zin hebben in een gezellige relaxte vakantie. Stuur maar een mailtje naar mark@raming.nl.
Bij voorkeur wil ik niet vertrekken vanuit Nederland. Lekker meteen in een moooie omgeving van zuid europa.

Ik hoor het wel.

Mark