Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hemelvaartvakantie - Forum Wereldfietser

hemelvaartvakantie

Hoi,

Ik zoek enthousiaste fietsmaatjes voor 5 dagen van woensdag tot en met zondag. Nederland of Belgie. Kamperen, lezen en fietsen. Tot slot een lekker maal. Low budget.

Ik ben 45 en op zoek naar leuke medereizigers. Ik heb veel gefietst en denk aanvolgende grote tocht door Alaska.
en Canada
Dag, Anja

Hoi Anja,

Je hebt natuurlijk al lang gezien dat de Wereldfietser dat weekend een mooie tocht organiseert, waarvan het lijkt dat die helemaal bij jouw vraag aansluit. Maar wellicht zie je er tegenop om met een groep te fietsen en zoek je zelf een kleiner clubje?

jim

Met Hemelvaart gaan we fietsen in Noord-Limburg. De route wordt uitgezet door Leon Poels. Wie eerder met Leon op stap geweest is, kent zijn gevoel voor mooie routes. Verder komt Leon zelf uit deze streek. De route kan dus niet meer stuk.

Maar rond Hemelvaart barst het in Noord-Limburg van de aspergers. Aanleiding voor een groot asperges-feest 's avonds op de camping. Overdag vers bij de boer kopen en na het fietsen gezellig met elkaar kokkerellen.
Ik heb aan Leon als kind van de streek om een recept gevraagd, maar Leon houd niet van Asperges. Als kind en opgroeiende jongere heeft hij teveel van het witte goud moeten eten.
Wie heeft het beste asperges-recept voor de camping-brander?