Additionally, paste this code immediately after the opening tag: AS-adventure begint met Santos (België) - Forum Wereldfietser

AS-adventure begint met Santos (België)

Als verkoper in de camping afdeling van AS-adeventure Gent-veldstraat heb ik onlangs gehoord dat er binnenkort in de bike-stores Santos bij komt.
___

Santos kan je dus vanaf binnenkort bij As-adventure kopen.

Het gaat hem over de AS Adventure Bike stores, en dat zijn de volgende winkels:
- Schoten (Snow&Bike)
- Dendermonde
- Lochristi


Ook gaan we binnenkort Continental banden gaan verdelen omdat enkel Schwalbe wat beperkt was. Daar ben ik zelf persoonlijk erg blij om, aangezien mijn geliefde Top Contacts dan gewoon in de winkel liggen :D

___

Ook dit wou ik nog even opmerken, na wat rare berichten op het forum gelezen te hebben:
Aangezien de know-how graad vroeger soms wat laag lag, merk ik dat ze vanuit het management de experts in bepaalde winkels concentreert. Hou daar alsjeblieft rekening mee als je een winkel uitkiest.

PS: ik heb mijn overplaatsing richting de camping-afdeling in Lochristi al aangevraagd en gekregen. De fietsafdeling daar wordt geleid door de front-man van het vroegere "Moving Store" aan de Dampoort. Hij bepaald nu ook het fiets-aankoop beleid. AS werft momenteel ook veel mensen aan, dus nieuwe collega's met know-how zijn altijd welkom!
Goed nieuws.
Doen jullie ook het onderhoud?
m_nu schreef:Goed nieuws.
Doen jullie ook het onderhoud?
Ja, wij doen ook onderhoud.
In Turnhout zit er ook een of niet? Gaan die ook fietsen doen? Want dat is maar 23km hier vandaan...