Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop gevraagd; fietskaarten Noorwegen en Zweden - Forum Wereldfietser

Te koop gevraagd; fietskaarten Noorwegen en Zweden

Ik ben op zoek naar tweedehands fietskaarten (1:100.000 tot 1:250.000) van Zuid-Noorwegen, Zuid-West Zweden en Noord Denemarken. Heb jij 1 van deze kaarten ergens stoffig op een plank in de kast liggen, niet van plan er nog wat mee te doen? Laat het dan even weten.

Alvast bedankt!

groet,
Annelieke
Hoi,

Wij hebben twee kaarten van Noorwegen liggen maar deze zijn zo goed als nieuw. Wij gaan dit jaar in Noorwegen fietsen en kochten vol goede moed kaarten, wij hebben echter al twee keer de route opnieuw gemaakt.
Nu hebben we dan eindelijk een definitieve route en een bijbehorende kaart daarbij.
Blijven over twee andere kaarten, ze zijn van Kummerly en Frey en 1;335.000. Dit lijkt groot maar er zijn niet zoveel wegen in Noorwegen dus met zo,n kaart gaat het ook prima.
De gebieden zijn:
Kaart 1: Sud-Norwegen, (Oslo, Stavanger en Bergen)
Kaart 2: Mittel-Norwegen, (Oslo, Bergen en Alesund)
Ze waren nieuw 12 euro, ik wil er nu 9 euro per stuk voor vragen.

Dag 'Zondraak',

Bedankt voor je reactie!
Op zich kan 1:335.000 geschikt zijn voor Zuid-Noorwegen. Toch wil ik het liefst een kaart van 1.250.000. Een goede gedetailleerde kaart is gewoon belangrijk, zeker als je op een kaart fietst en niet volgens een fietsroute.

Maar erg bedankt voor je aanbod,
hopelijk kan je nog iemand anders een plezier doen met je kaarten.

Veel plezier op je- nu echt definitieve?:)- tocht.

groet,

Annelieke

Hoi Annelieke
ik heb nog een kaart liggen 1:250.000 van het gebied tussen Bergen en Gol
als je intresse hebt hoor ik het wel

Hoi Chris,

Bedankt voor je aanbod. Sorry dat ik nu pas reageer. Op het moment weet ik nog niet of we in dat gebied zullen komen. Ik denk het niet. Dus als je iemand anders er blij mee kunt maken, doe dat gerust. Mocht ik eruit zijn en bedenken dat ik die kaart kan gebruiken, neem ik wel contact met je op.

groetjes
Annelieke