Vandaag heb ik de lokale economie weer een handje geholpen. Althans, als onze minister van financiën wil meehelpen met het zo snel mogelijk vrijgeven van hetgeen ik heb opgebouwd in het kader van de Bedrijfsspaarloon regeling
Na het succes van onze tandem aanschaf en het vervolgens constateren dat mijn eigen fiets eigenlijk flink bagger is (noname derailleur fiets die duidelijk te groot is en alle kanten op zwabbert) heb ik besloten om een nieuwe cq 2e hands fiets aan te schaffen voor het lokale vervoer, kleine tochtjes, wat woon werk verkeer en wellicht ook solo trektochten.
Toen vervolgens het bericht van De Jager kwam besloot ik maar gelijk flink in de bus te blazen en te gaan voor een AvaghonSeries fiets, gezien nze tevredenheid over de tandem.
Vandaag dus bij Re-Cycle langs geweest en daar is het volgende lijstje uit naar voren gekomen:
Antraciet grijze Avaghon S28.0 framemaat 52 met Rohloff 14V naaf
Stuur met Ergon handvaten en TX barends foam
remmen: Shimano Deore LX met koolstof remblokken
remgrepen: Shimano Deore XT
velgen: Sputnik Andra
banden: Marathon Supreme 42" banden
zadel: Brooks Flyer Special
pedalen: Shimano PDA530 PSD/ALU
naafdynamo: SON DL met LED lampen
achterdrager: Tubus Logo
fietscomputer: Cateye Enduro 8
Hij lijkt op deze
Eind september begin oktober zal hij klaar zijn. Kan haast niet wachten.
Nico
Na het succes van onze tandem aanschaf en het vervolgens constateren dat mijn eigen fiets eigenlijk flink bagger is (noname derailleur fiets die duidelijk te groot is en alle kanten op zwabbert) heb ik besloten om een nieuwe cq 2e hands fiets aan te schaffen voor het lokale vervoer, kleine tochtjes, wat woon werk verkeer en wellicht ook solo trektochten.
Toen vervolgens het bericht van De Jager kwam besloot ik maar gelijk flink in de bus te blazen en te gaan voor een AvaghonSeries fiets, gezien nze tevredenheid over de tandem.
Vandaag dus bij Re-Cycle langs geweest en daar is het volgende lijstje uit naar voren gekomen:
Antraciet grijze Avaghon S28.0 framemaat 52 met Rohloff 14V naaf
Stuur met Ergon handvaten en TX barends foam
remmen: Shimano Deore LX met koolstof remblokken
remgrepen: Shimano Deore XT
velgen: Sputnik Andra
banden: Marathon Supreme 42" banden
zadel: Brooks Flyer Special
pedalen: Shimano PDA530 PSD/ALU
naafdynamo: SON DL met LED lampen
achterdrager: Tubus Logo
fietscomputer: Cateye Enduro 8
Hij lijkt op deze
Eind september begin oktober zal hij klaar zijn. Kan haast niet wachten.
Nico