Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanschaf tent Flallraven Skule RS2 of Wechsel Intrepid 2 - Forum Wereldfietser

Aanschaf tent Flallraven Skule RS2 of Wechsel Intrepid 2

Ik wil een 2 persoons trekkerstent aanschaffen en twijfel tussen de Fjallraven Skule 2 RS en de Wechsel Intrepid 2. Kan iemand uit eigen ervaring mij adviseren?
Is die Wechsel van polyester of van nylon?
Volgens de specificaties: Gemaakt van een hoge kwaliteit ribstop nylon met dubbele siliconen coating;
Ja ik heb net even gekeken, die maken ze alleen in de lichte variant. Dan zou de Fjällräven wat duurzamer moeten zijn.
Ik ben bij een Wechsel Pathfinder niet de enige geweest die ruzie had met de rits. Een toenmalige klant ging ermee naar Ijsland en had hetzelfde probleem.
Beide grondzeilen zijn stevig, maar de Fjällräven is meer gecoat. Zelfde voor de buitentent.

Qua ruimte moet je natuurlijk voor jezelf bepalen welke ruim genoeg is. De Skule zal voor 1 persoon heerlijk zijn, voor 2 personen wordt het al wat krapper. Zeker als je veel mee moet nemen. Dan komt de Akka of Intrepid om de hoek kijken.
Ik overweeg om de Big fat Frog 24 van The north face aan te schaffen. heb jij een reden waarom je die niet in je afwegingen meeneemt?

http://eu.thenorthface.com/tnf-eu-en/eq ... colour=761