Additionally, paste this code immediately after the opening tag: plaats van tas op drager - Forum Wereldfietser

plaats van tas op drager

Ik heb een Tubus Ergo voordrager icm Ortlieb classic tassen. Op de horizontale stang van de drager is redelijk wat ruimte voor de tas. Dus nu vroeg ik me af: waar moet de tas ongeveer hangen? Zo ver mogelijk naar voren, naar achteren, of precies over de as van het wiel? En kunnen de onderste haken van de tas beter naar voren of naar achteren wijzen? Dezelfde vraag eigenlijk ook voor de achtertassen.
Mleek schreef:Ik heb een Tubus Ergo voordrager icm Ortlieb classic tassen. Op de horizontale stang van de drager is redelijk wat ruimte voor de tas. Dus nu vroeg ik me af: waar moet de tas ongeveer hangen? Zo ver mogelijk naar voren, naar achteren, of precies over de as van het wiel? En kunnen de onderste haken van de tas beter naar voren of naar achteren wijzen? Dezelfde vraag eigenlijk ook voor de achtertassen.
Voor wil je het gewicht zo kort mogelijk op de draaiingsas van het wiel hebben. ie de lijn door de binnenbalhoofdbuis (hefboomvan het gewicht bij het sturen is dan zo kort mogelijk
Achter: zo ver mogelijk naar voren zonder dat je er met je hakken tegen aan komt
Bedankt! Ik ga ze maar eens bijstellen.
Hallo

Wij zetten de haken van de Ortlieb tassen altijd zover mogelijk uit elkaar zodat de rails van de Ortlieb het minst te verduren heeft.
De haken hebben we allemaal van voor naar achteren gericht.
Gewoon makkelijk te onthouden zodat je nooit hoeft te zoeken of je de linker of rechter tas hebt.
Het liedje, van voor naar achter, van links etc, helpt ons als we het even niet meer weten.