Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marco Geurts - Forum Wereldfietser

Marco Geurts

Hallo Wf'ers,

Met al die sneeuw moest ik weer even aan Marco Geurts denken...
Wie weet of Marco al vertrokken?

Groeten, John.

Hoi John,

Marco is onderweg. Afgelopen maandag zou hij bij ons op bezoek komen. Helaas strandde hij in Hoek van Holland. Had de afstand verkeerd ingeschat en ging toen op weg naar Rotterdam Centrum om daar bij vrienden te overnachten. Vanaf daar gaat hij verder richting Siberië.
In de laatste Outdoor Magazine staat een artikel over zijn plannen én zijn fiets.

Groet,
Marco

Op de fotopagina van de fietsvakantiebeurs staat ook een foto van zijn fiets (maar dat wist je al John).

Gistermiddag is Marco op zijn lange reis naar Siberie in Apeldoorn aangekomen. 's Ochtends was hij samen met zijn moeder van huis vertrokken (nu echt!) voor de eerste etappe. 's Avond uitgebreid zijn fiets bewonderd en nog eens in de atlas naar de route gekeken. Ook ik behoor al jaren tot de skeptici, maar na het zien van de website van een andere expeditie (www.vancouvertomoscow.com) begin ik wat meer hoop te krijgen dat Marco het ook zou kunnen gaan halen.

Een expeditie van drie personen is momenteel op weg om op eigen kracht (fiets, ski en roeien) van Vancouver naar Mosow te komen. Gesteund door tientallen grote sponsors en met vervoer van bagage zijn is er inmiddels in geslaagd vanuit Alaska de Beringstraat over te steken. Momenteel zitten ze in het gebied in Siberie waar geen wegen liggen en weten toch nog 80 km per dag af te leggen! Blijkbaar is het toch niet helemaal onmogelijk...

Marco is vanochtend (na als het goed is zijn voorlopig laatste overnachting op Nederlandse bodem) vertrokken op weg naar Duitsland. Heel veel succes gewenst en we hopen je te kunnen volgen op je website www.crossingcontinents.nl

Dennis

Inmiddels komen de eerste beelden van de barre tocht binnen:
http://crossingcontinents.objectis.net/foto

Te gek !!!

Ik hoop dat ie veel spannende verhalen en pakkende foto's op z'n site zet.
Hopelijk geeft Marco af en toe een signaal naar onze site als hij weer wat op zij eigen site heeft gezet.

Groeten, John.

Dat seintje komt er wel. Lijkt me geen probleem.