Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Knooppuntroute - Forum Wereldfietser

Knooppuntroute

Constateerde dit weekend dat knooppuntenroutes nu ook de provincie Groningen hebben bereikt.
En waar staan die bordjes? In Kielwindeweer!

Wat moet ik daar nu weer van denken ;) Drentse expansiedrift of zijn dat de Kiel Windeweerse fietsgenen?
m-gineering schreef:Constateerde dit weekend dat knooppuntenroutes nu ook de provincie Groningen hebben bereikt.
En waar staan die bordjes? In Kielwindeweer!

Wat moet ik daar nu weer van denken ;) Drentse expansiedrift of zijn dat de Kiel Windeweerse fietsgenen?
Ook in en rondom mijn dorpje 't Haantje staan inmiddels 2 van die knooppuntenborden, maar expansie naar Groningen lijkt me onwaarschijnlijk. ;-) Vanuit chauvinistische grondslag is meestal het omgekeerde wel het geval: Groningen-airport etc.. Ik kan het weten want ik ben een geboren Groninger, die op z'n eerste jaren na, al z'n hele leven in Drenthe woont.
Mooi artikel trouwens over "de fietsenmakers", een paar maanden geleden in het Dagblad v/h Noorden. 'k Heb het uitgeknipt en in bewaring gesteld. 8)
t is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dat heel Holland Limburgs lult

Groeten uit de streek waar dit "geniale" idee voor het eerst werd toegepast :D

Groeten

Ger
@Ger: Woon jij dan in België?
Nee, maar daarom schreef ik uit de streek.

Ger
ger1 schreef:t is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dat heel Holland Limburgs lult

Groeten uit de streek waar dit "geniale" idee voor het eerst werd toegepast :D

Groeten

Ger
Ger, ik heb Limburg altijd een geweldige land"streek" beschouwd, maar na de laatste stemronde........ :evil:
Toch maar, volgende week begint het, de Fietserspad afraffelen vanuit Withaar(je compris).