Mijn vriendin en ik zouden deze zomer (juli) graag op fietsvakantie vertrekken. We hebben vorige week onze tent gekocht (hilleberg nammatj GT). Nu zijn wij beide op zoek naar een geschikte trekkingsfiets. Mijn oog was gevallen op de koga miyata world traveller.(de fietsenboer hier in de buurt is vorige week dealer geworden van koga miyata dus dat is al goed meegenomen). Heb ook al es via het internet gezocht naar vlerick fietsen. Ikzelf zou mijn fiets gebruiken voor zowel op reis mee te gaan (Europa het eerst komende jaar), maar ook om met naar de universiteit te rijden (dagelijks zo'n 50km). Welke fiets raden jullie aan? Ook moet de fiets makkelijk te verkrijgen zijn in de buurt van gent. Ik ben ook nog op zoek naar een vrouwelijke trekkingsfiets raden jullie aan? (budget rond de 1000-1200 euro). Ik heb al korte ervaringen met de koga miyata radonneur van men vader, en die fiets rijd geweldig goed. Ik mountainbike momenteel, en heb een drietal jaar met een ligfiets gereden (challenge hurricane).
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
een 21jarige enthousiaste fietser
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
een 21jarige enthousiaste fietser