Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsers met bubbels in het nieuws! - Forum Wereldfietser

Wereldfietsers met bubbels in het nieuws!

Wat hebben bubbels en wereldfietsers met elkaar?
Lees het in het artikel van Ellen van der Zwan in de nieuwste Bike & Trekking (nr 3 2010). 8)
Full-screen is handig! :D
Jammer dat het in Flash is, voor de iPad-bezitters...
Dan moeten ze het maar op hun Apple lezen of het nummer kopen natuurlijk (kan je het complete artikel lezen) :wink:
Blanche,

Je maakt me wel nieuwsgierig.
Krijgen we een nieuwe lezing: Ellen in de bubbels!
Het enige dat ik kan bedenken wat wereldfietsers hebben met bubbels is het bubbeltjesplastic om je fiets in te pakken voor een vlucht.

Waar kan ik Bike & Trekking vinden? Ik zie dat blad nergens bij de tijdschriftenboer.

Bert
Ik zie dat blad nergens bij de tijdschriftenboer.
Heb je geen goede boer in Amsterdam Bert? Beter een goede buur dan een goede boer:lol:
@ Bert

Nou sterker nog...niet alleen Ellen van de Zwan zit in de bubbels.
Maar Chantal en ik ook. We zaten er zelfs in opgesloten. :lol: :wink:
Nieuwsgierig? Je leest er alles over in het artikel. De eerste twee bladzijden kan je openen via de link. Misschien dat Ellen het weet? Kan ze gelijk antwoord geven over haar nieuwe lezing die eraan zit te komen.

Bubbels!
Ja, dat waren heerlijke bubbels! ;)

Volgens mij is het blad gewoon te koop bij bijvoorbeeld de Primera, maar hij ligt bij ons ook gewoon bij de Ridderkerkse boekhandel, maar dat is iets te ver denk ik! ;)

Ik ben druk bezig met de volgende lezing Bert, data zal ik ook zeker hier bekend maken!