Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te geef: jaargangen tijdschrift Wereldfietser - Forum Wereldfietser

Te geef: jaargangen tijdschrift Wereldfietser

Ik ben mijn huis aan het opruimen, en ik heb een meter tijdschriften staan, waaronder oude jaargangen van de wereldfietser. Ik wil ze niet weggooien, maar misschien kan ik er iemand hier een groot plezier mee doen. Op te halen in Amsterdam- Noord.

Het gaat om de jaargangen van lente 2002 nr.2 t/m 2007 nr.1. Misschien bij verder opruimen, kom ik er nog meer tegen, maar voorlopig zijn dit ze.

Handigst is al je even belt om af te spreken: 06-48079878.

Groeten, Annemiek
Annemiek Leijdekkers schreef:Ik ben mijn huis aan het opruimen, en ik heb een meter tijdschriften staan, waaronder oude jaargangen van de wereldfietser. Ik wil ze niet weggooien, maar misschien kan ik er iemand hier een groot plezier mee doen. Op te halen in Amsterdam- Noord.

Het gaat om de jaargangen van lente 2002 nr.2 t/m 2007 nr.1. Misschien bij verder opruimen, kom ik er nog meer tegen, maar voorlopig zijn dit ze.

Handigst is al je even belt om af te spreken: 06-48079878.

Groeten, Annemiek
Ha die Annemiek,

Dat is een tijdje geleden.

Hoe gaat het ermee?

Groetjes,

Bert
Hallo Annemiek, ik zou ze graag eens willen lezen, maar het is zo'n eind op de fiets naar Amsterdam-Noord. Misschien is er eens een "dilligence"fietsers uit jouw regio, die Drenthe kruist en net zoals bij de vroegere postkoets kan ik hem/haar ergens treffen en ze meenemen in m'n fietstassen. Zo'n gelegenheid zal zich vast eens voordoen. Het is een kwestie van geduld, maar ik weet niet of het jou uitkomt?
Hoi Bert,

Ja weer in het land der levenden...oftewel fietsenden. Toevallig vandaag een nieuwe fiets gekocth, aangezien mijn oude brave koga door iemand anders meegenomen was. Tsja, dat krijg je: een prvinciaal in de grote stad... Die raken meteen hun mooie fietsen kwijt.

Het lijkt me leuk om weer snel eens met een tochtje mee te fietsen en dan uitgebreid met je bij te kletsen.

Hoi Dries,
Bij zo'n wereldfietsuitstapje zal ik dan mijn tijdschriften meenemen, zodat jij ze in jouw fietstassen kunt stoppen. Ik meld wel wanneer ik naar een weekend kom.

Mochten er eerder mensen geínteresseerd zijn, dan mogen die ze ook gewoon in AMsterdam Noord komen ophalen, want tenslotte ben ik de zolder aan het opruimen en is het wel de bedoeling dat er ook wat uit huis gaat.

Groeten, Annemiek
C'est bien.
Ze zijn opgehaald, dus topic kan gesloten worden.

Groeten, Annemiek