Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bob Yak tas repareren? - Forum Wereldfietser

Bob Yak tas repareren?

Beste Wereldfietsers,

Door een ongelukje bij het inpakken is er een mes door onze originele Bob Yak tas gegaan. Er zit nu dus een snede van 3 cm in de tas. We zijn er destijds gewoon mee doorgereden zonder problemen. Het zit op een plek (achterkant) zodat het water er niet direct in kan lopen.

Heeft iemand ervaring met reparaties. Of suggesties? Zou een bepaalde lijmsoort kunnen helpen, of misschien een stuk plastic erop plakken net als bij het plakken van een band? Ik zal ook met Bobgear contact opnemen en het antwoord hier plaatsen.

Hoe kan de tas trouwens het beste schoon gemaakt worden? Enkele zand / moddervlekken lijken er niet uit te gaan terwijl ik het op dezelfde dag nog heb geprobeerd schoon te maken met een sopje.
Als de tas van hetzelfde materiaal is als de Ortlieb tassen dan zou je zo'n Ortlieb reparatiesetje kunnen kopen, met daarin reparatie lappen. Dit gat lijkt me te groot om zonder versteviging te plakken.
Wim
Bedankt, daar had ik dan weer helemaal niet aan gedacht! Dat kon best wel eens lukken want het is wel vergelijkbaar materiaal geloof ik.
Je kunt ook even met de tas langs een zeilmaker gaan. Zij hebben ook spul om zoiets te maken.

Groet
Eric
SeamGrip.
Geen extra lappen nodig.