Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:...mijn overgrootvader was vroeger lid van velocipèdeclub Immer Weiter uit Deventer, daar zwerft ergens in mijn familie nog een soortgelijke foto van...m-gineering schreef:Dan heeft je overgrootvader wel een zuidelijke, franse inslag!Uncle Knobby schreef:...@m-gineering... goeie foto, zou zo maar mijn overgrootvader tussen kunnen staan
Ik vind fixies serieus prachtige fietsen hoor, maar de controle die deze jongens over hun fiets hebben, zegt natuurlijk niets over hun fiets, maar alles over hun eigen skills. En je gaat mij niet vertellen dat skiddend van de heuvel af veiliger is of meer controle geeft dan een echte rem.ZERO55 schreef:Ik ben zelf zo'n "kamikaze" fietser én vakantiefietser voor een behoorlijk lange tijd nu. Niks mis mee in mijn ogen is het fietsen op een doortrapper de meest pure vorm van fietsen. Je hebt meer controle dan op een normale stadsfiets, jammer dat de media er weer een hype circus van moeten maken!
Dit filmpje laat mooi zien wat controle is op een doortrapper http://www.youtube.com/watch?v=jIdKXPa2A2U
Met een groet,
Ernst