Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsenmaker in Malaga ? - Forum Wereldfietser

fietsenmaker in Malaga ?

Hallo allemaal,

Wie kan me vertellen waar in Malaga een een goed gesorteerde fietsenwinkel te vinden is.
Uiteraard heb ik op het web gezocht maar kom daar niet echt uit.

Alvast bedankt voor de moeite

Vriendeljke groet

hans stalpers
Recyclo Bikeshop
Avenida Juan Sebastian Elcano 50
29017 malaga
Tel: 952 29 7324

Valt niet mee om hier iets te vinden. Huren is geen probleem, maar onderdelen + reparatie... :?
En gewoon op straat navragen?
Ligt Australië in Europa...? :roll:
Dag Anke of Eric,

Dank je wel voor het adres en inderdaad of er onderdelen te koop zijn?
Ik hoop het eigenlijk niet nodig te hebben.

vriendelijke groet

hans stalpers
Robertjan schreef:Ligt Australië in Europa...? :roll:
Ja, volgens mij wel... toch?
Of, 'bekijk actieve onderwerpen', zou ik misschien niet op de forumindex gelet hebben?
Zou zo maar kunnen...
Leuke reactie van jou trouwens...
Mijn welgemeende excuses voor mijn buitengewoon domme fout. Heb je er heel veel hinder van ondervonden?
(Voor de historie: ik had óók Malaga, Western Australia gevonden)
hans stalpers schreef: Dank je wel voor het adres en inderdaad of er onderdelen te koop zijn?
Klein winkeltje:
Google Earth Streetview-link
Misschien is deze beter, oordeel zelf: http://www.trekbicyclestore.com/malaga/
Groet,
Leon
En deze ook nog gevonden:

http://www.ciclohobby.es
Hallo meedenkers,

Bedankt voor jullie antwoorden.

Leon: de streetview met klein winkeltje is dezelfde die 'ankeric' ook opgegeven heeft. Met het zoeken is zo'n streetview erg handig, je herkent het winkeltje gelijk als je er doorheen fietst.
Je tweede link, lijkt mij een grotere zaak dus deze staat ook genoteerd.

Ankeric: ik ben ook blij met je laatste bijdrage het ziet er erg groot uit dus zullen ze wel ruim gesorteerd zijn.

Robertjan: ook jij bedankt voor je bijdrage maar ik kan jouw winkel, eerlijk gezegd, niet zou gauw vinden.

Nogmaals allen dank en veel fietsplezier dit jaar

hans stalpers
Je hebt in Málaga ook nog een Decathlon, ze verkopen er onder meer fietsonderdelen, kleding en hebben ook een werkplaats.

De winkel zit niet erg ver van het vliegveld. Het adres is:

Camino de la Loma de San Julian
A-7 salida San Julián
Autobus Linea 10
29004 Málaga

Ik heb er vorig jaar een slot en een kilometerteller gekocht, nadat die de vliegreis vanuit nederland niet overleefd hadden.
Dag Roosje,

Dank je, dat is een schot in de roos want ik zal ook nog een gasflesje moeten kopen. Heb je enig idee of die bus 10 ook vanuit het vliegveld rijdt?

vriendelijke groet,

hans stalpers
hans stalpers schreef:Dag Roosje,

Dank je, dat is een schot in de roos want ik zal ook nog een gasflesje moeten kopen. Heb je enig idee of die bus 10 ook vanuit het vliegveld rijdt?

vriendelijke groet,

hans stalpers
Beste Hans,

Die Decathlon ligt op nauwelijks twee kilometer van het vliegveld en is (indien gewenst) eenvoudig aan te fietsen.
Zie bijgevoegde screendump voor de route, de blauwe lijn is de route die ik vorig jaar gebruikte om van de camping van Torremolinos naar vliegveld Malaga te komen.

Afbeelding
Beste allemaal,

Omdat ik in het berichtje van 'roosje' een buslijn zag staan en haar wilde bedanken heb ik gevraagd of die bus daar heen ging.
Toen ik met 'google maps en streetview' ging kijken lag hij zowat voor de deur van het vliegveld en nog dichter bij ons hotel. (bedje op de screendump LizPie)
De lijst van Robertjan v.w.b. fietsenwinkels lijkt me meer dan compleet.

Dus bij deze nogmaals iedereen dank en ik denk dat ik nu wel genoeg info heb gekregen zodat we dit onderwerp kunnen sluiten.

Vriendelijke groet en veel fietsplezier

hans stalpers
Die Avenida de Velasquez is wel een drukke weg en er wordt hard gereden (80 - 100km per uur). Ik zou er niet snel meer overheen fietsen.
Goedemorgen Robertjan,

Je fietsenlink is heel uitgebreid, alle zaken in heel Spanje zijn er terug te vinden, klasse !

Inderdaad is Av. de Velasquez een weg waar je met je fiets niet op wilt rijden. Gelukkig is ons hotel (Holiday Inn) via de parallel weg te bereiken en volgens mij is er een loopbrug naar de andere kant om b.v. naar Decathlon te komen (als dat nodig is).

groet,

hans stalpers