Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht - Forum Wereldfietser

fietstocht

ik heb mijn opgegeven voor de beginnerstocht van 30 apr tm 9 mei,ik heb er ontzettent veel zin in het eerst x eropuit met al mijn nieuwe spulletjes.wie gaan er nog meer mee met deze tocht.
gr marcel
wie gaat er nog meer mee met deze tocht
gr marcel
nou gisteren heb ik een mail gekregen dat deze tocht vol zit 3 vrouwen 5 mannen,ik heb er ontzettent veel zin aan al mijn nieuwe spullen uitproberen nu moet enkelt het weer nog omslaan en dan is alles goed
gr marcel
marcel22 schreef:nou gisteren heb ik een mail gekregen dat deze tocht vol zit 3 vrouwen 5 mannen,ik heb er ontzettent veel zin aan al mijn nieuwe spullen uitproberen nu moet enkelt het weer nog omslaan en dan is alles goed
gr marcel
Marcel, ik zou het op prijs stellen als je geen verkeerde informatie het forum op stuurt. Ik heb je geen mail gestuurd dat de tocht vol zit. Ik heb alleen aan de mensen die zich hebben aangemeld de namen doorgegeven van de medefietsers.

Zodra de tocht vol is zal dit door Ingeborg of mij doorgegeven worden aan de redactie en komt dat bij de info te staan.

Groet, Ronald
ooooke sorry ronald