Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zomer 2010 - Forum Wereldfietser

zomer 2010

hallo
ik heb volgend jaar 2 weken conge, en wil er opnieuw met de fiets vandoor. niet echt veel tijd dus, daarom dacht ik aan een ritje naar italie of een andere warme plaats. ik had ongeveer 100km/dag in gedachten
hebben jullie zin om mee te fietsen of een tof vakantie idee, laat maar horen!
ik ben geen fietser, maar gewone normale conditie en heb reeds 2 reizen achter de rug die zeer goed meegevallen zijn. vorige ervaringen: midden frankrijk route en de groene weg
ik houd niet zo van klimmen (kilometerslange hellingen >5%) maar korte intervallen, daar heb ik geen probleem mee.
ik ben 27, v uit gent (belgie)
Er is een 2e Buitenlandtocht in Juli in Noorwegen. Daar is nog veel ruimte over. Hier lees je daar meer over.
Ik heb eventueel wel interesse.

Ik heb zelf ook een normale conditie. In de zomer van 2008 heb de ik groene weg gefietst, toen heb ik ook ongeveer 100 km/dag gefietst. Afgelopen jaar ben ik naar Zweden en Noorwegen geweest om te hiken en te kanoën.

Ik denk dat die Noorwegen tocht een beetje te veel van het goede is qua klimwerk voor mij en isabelle.

Ik twijfel nog wel een beetje of ik dit jaar weer op fietsvakantie wil, of dat ik met mijn cabrio door de Vogezen of Schotland ga toeren. Keuzes :(

Groeten, Ronald.
ik ben 26, m uit Barneveld (Nederland)
Welke periode ben je vrij om te gaan fietsen?
Op 2 weken kun je een mooie route doen. Ben je van plan de trein/vliegtuig te nemen voor de heen- of terugreis?
hallo solar
ik weet nog niet welke periode ik zou gaan fietsen, heb onlangs op het werk vernomen dat het voor de deadlines van 30 juni 2010 wel eens moeilijk kan worden. Verder denk ik dat het besproken moet worden met mijn baas. Zelf gaat hij in de eerste week van juli op vakantie, dus ik denk dat het voor mij dan ook wel moet lukken. Buiten het seizoen is natuurlijk ook interessant.
Ik ben zeker bereid het vliegtuig of de trein te nemen, dat was ook mijn bedoeling wil je een zonzekere bestemming opzoeken.
Dit is precies wat ik zoek, 2 weken op weg, fietsen naar Frankrijk o.i.d. en weer terug met trein of vliegtuig. Mijn conditie is ook oke, en het lijkt me wel een uitdaging om met iemand te gaan die ik (nog) niet ken.

Ik hoor wel of je nog plannen hebt.
Ik ben van plan in juli te fietsen naar Praag. België en West-Duitsland is natuurlijk niet direct zonzeker. Maar indien verdere interesse mag je me zeker altijd contacteren. Ik ben een man, 22 jaar uit Duffel (Mechelen), België.

Groeten,
Koen
hallo, ben wel geinteresseerd;

ik wil wel naar frankrijk, italie, spanje fietsen.
blijkbaar willen er nogal veel mensen mee; wil je met 1 persoon fietsen of met iets meer zoals 4 ?

enfin ik ga zeker deze topic volgen. Misschien moet je zelf aangeven waar je zelf naar toe wilt en welke route je gaat volgen, op die manier kunnen mensen sneller aansluiten of net niet.

groetjes
hallo allen
momenteel is er al een groepje dat begin julie van Leuven naar Mulhouse fietst.
Misschien sluit ik me daar bij aan. Heb ook wel zin om een rondje Zwitserland te doen. Van zodra ik mijn verlofperiode en -duur ken kan ik beginnen plannen!
Kijk er wel al naar uit
iemand zin in een tochtje Malaga-> Pau.
Zou op 14 dagen afgewerkt moeten worden, das het maximum aan vrije dagen dat ik kan krijgen. Bij voorkeur eind juni/begin juli of in september/oktober